14.10.2012 г., 13:26 ч.

Демонична и прекрасна 

  Есета
1619 1 2
2 мин за четене

Тя беше тази, която се предлагаше на всеки.

Тя беше момичето, което можеше да предложи всичко на един човек - удоволствие, искреност, любов, незабравими моменти и всичко това за една нощ.

Тя беше красавицата, изкусителката, любовницата и любимата.

Тя е тази, която може да преобърне живота ти за секунди и да ти предложи удоволствие, което надали някога ще изпиташ.

Тя беше целувката по врата ти, ягодата в шампанското ти и тръпката в сърцето ти.

Тя е любовницата на мъжа ти и брат ти...

Всяка вечер тя е въплащение на невинността, на загадъчното, но същевременно беше най-желаната.

Разминах се с нея по улицата и едва я познах. Вечерта, в която я видях, беше облечена в черна копринена рокля, която бе залепнала по тялото ù. Бе подчертала нежните си зелени очи с лек грим и очна линия. Гримът караше очите ù да изпъкват още повече и когато погледнеш в тях, да се загубиш в дълбочината им. Устните ù бяха малиненочервени... Всеки мъж и всяка жена искаха да ги докоснат с пръст, да ги целунат, да вкусят малко от тях, да вкусят малко от нея. Косата ù беше дълга и права. Нежно докосваше кръста ù и падаше по раменете ù. Беше толкова мека, че ти се искаше моментално да вплетеш пръсти в нея или да си поиграеш с нея.

Но сега тя беше себе си. Тя беше обикновено момиче. Нямаше я външната голота. Днес тя беше разголила душата си, не тялото си. Не се виждаха дългите ù крака, нито нежните ръце или шията, която всяка нощ бе покривана с целувки. С дрехите си бе скрила всички целувки и докосвания по тялото си, които получаваше всяка нощ от различни жени и мъже.
Тя е мръсницата и любовницата, тя е обичаната и необичаната, тя е дяволът и ангелът. Тя е всичко, което ти поискаш да бъде....
Но днес... тя беше различна. Беше една от всички и все пак странно различна и изпъкваща. Беше тъжна. Нямаше го пленяващия и изкусителен поглед. Тя беше недостижима, въпреки че всеки можеше да се докосне до нея.

Тя беше жената, която даваше всичко от себе си, не получаваше нищо, но и не очакваше нищо.

Тя е миналото, настоящето и бъдещето... Всички я наричат проститутка, мръсница и грешница, но всъщност тя е просто една наранена душа, открехната за всеки човек.

Тя винаги ще е жената, която дава всичко от себе си, няма да получава нищо, но и няма да очаква нищо.

© София Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??