12.01.2006 г., 21:17 ч.

Единствена нощ 

  Есета
2516 0 5
1 мин за четене
 Една-единствена нощ, съвършено различна от останалите, мечтана безмълвно и преживявана мислено хиляди пъти, неочаквана като слънчев отблясък в празния ми живот.Ти си тук и въпреки  че липсва романтика-няма цветя, нито бели свещи и тиха музика-присъствието ти променя всичко. Изплъзващото ми се време сякаш спира, за да ми подари безценен шанс, самотата за миг се превръща в напълно забравен кошмар. Дори градът притихва и съучастнически развълнувано трепва с неоновите си светлини, по-ярки от всякога. Усмихвам ти се топло, а погледът ми те гали с нежност, ревниво пазена от сърцето ми само за теб..и за тази единствена нощ, посветена на изгрялото в душата ми слънце, на премълчаните истини и пропилените възможности, на неизбежните разминавания помежду ни. Отчаян последен опит да се възроди вярата в любовта, наивна надежда да се спаси малкото останала обич.
 Една-единствена нощ, в която правилата губят власт, за да станат след това желанията още по-силни и съвсем неизпълними. Всичко, което искам, е да не си тръгваш, а светът се изправя несправедливо срещу мен и съдбата неумолимо разделя пътищата ни. Не ми позволява да ти покажа, че  си моето дочакано чудо, но тази нощ доказва неоспоримата победа на доверието над фактите. Без значение е, че животът ден след ден ми се разкрива като неизбродим дяволски лабиринт, сблъскващ ме на всяка крачка с порочност, завист и лицемерие. Напразно и ти искаш да ме убедиш в неосъществимостта на мечтите ми. Дори само твоето присъствие тук и сега противоречи на песимистичните думи и изцяло ги опровергава.
 Една-единствена нощ. Като непредсказуемо точен отговор на съкровената ми молитва да не узнавам какво печеля, след като изгубих теб...

© Сълзичка Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прекрасно! Разнежи ме,накара ме да повярвам че и ние можем да си откраднем малко щастие и спокойствие...
    Много чувствено!

    Една-единствена нощ. Като непредсказуемо точен отговор на съкровената ми молитва да не узнавам какво печеля, след като изгубих теб...
  • Отличен и специален поздрав за есето от мен!!!
    Прегръдка от мен!!!
  • Изказано е наистина много добре и заслужава отлична оценка!
  • Ако си преживял такава нощ,неизбежно ще пишеш отличен на това което четеш.Вероятно ще го направиш и без този факт,но аз го правя именно заради това,защото много би ми се искало така да го изкажа.
  • Страшно много ми хареса - струи енергия, хвърчат чувства. И изказа е на ниво. Браво, браво.
Предложения
: ??:??