14.04.2015 г., 5:55 ч.

Еритроцит 

  Есета » Други
1578 0 0
1 мин за четене

  Представете си, че сте еритроцит (Еритроцитите са основна част от формените елементи на кръвта). Пътувате си по аортата, артериите и вените. Минавате през белите дробове, взимате няколко атома кислород, синтезиран от него и ги разнасяте до всички капиляри.

  В един момент, по някаква причина съцето, което е двигател на цялата тази система започва да бие по-бързо. Вие започвате да се движите по-бързо и по-бързо. Достигате до мозъка. Той е най-кръвоснабдения орган в човешкото тяло. С много малки кръвоносни съдове.

  С ускорението на движението Ви става все по-трудно да оставите атома, който носите... в един момент в старанието си превръщате всичко на пяна. Пяна, която е смъртоносна.

  Кървавата пяна, образувала се в Белия дроб от бързането Вие и всека като Вас да вземе колкото е възможно повече от малкото кислород доставен там, достига до Мозъка а мехурчетата и Сърцето. В този момент всичко свършва, Вие спирате да се движите.....

  Дълга непрекъсната линия линия на апарата показва само едно.... Смъртта.

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??