24.12.2013 г., 16:36 ч.

Гняв 

  Есета » Лични
5933 0 2
1 мин за четене

Дали това наистина е лошо чувство? Да, кара те да мислиш и да действаш по различен начин, но винаги ще дойде момент, когато ще напусне тялото ти, но ти ще си този, който ще го пусне. Животът не е цвете, няма как да бъде и винаги ще има лоши моменти, винаги ще има лоши моменти за теб, които ще оставят лоши чувства и мисли в теб. Както казах, ще дойде момент, когато ще излееш този гняв върху някого или нещо и тогава, тогава ще се освободиш от всичките ужасни мисли които таиш в себе си. Гневът е начин да освободим негативното в нас и мисля, че всеки, който таи много гняв в себе си, чака момента, когато това ще изчезне и душата ти ще бъде в хармония. Пази от яростта на търпеливия човек, казват хората и са прави. Търпелив е този, който не иска да изрази чувствата си и не иска да нарани другите заради негово изказване, когато е ядосан и затова всичко запазва в себе си. Рано или късно идва момент, когато гневът е толкова много, че не можеш да го таиш в себе си и трябва да го изкараш от себе си, защото иначе той те обладава и ставаш олицетворение на всичките неказани неща. На всеки ще му дойде този момент и когато стане, ще почувства облекчение, такова каквото не е чувствал никога досега, а този гняв ще бъде изпратен на виновника за него. Не пазете нищо за себе си, отдайте се на емоцията и нека тя говори вместо вас, защото това е всъщност нещото, което ви мъчи.

© Милчо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • До колкото виждам, така съм и направил.
  • Милчо, след пунктуационен знак се оставя един интервал!
Предложения
: ??:??