21.09.2014 г., 1:13 ч.  

Хората и обществото 

  Есета » Социални
4836 1 0
2 мин за четене

  Всеки има различни стремежи в живота, но все пак се учим да бъдем хора, които имат нравствени и  морални ценности. Тези идеали, които изграждат човешката личност, за да бъдем по-добри. Още когато сме деца ни учат на възпитание, морал, мечти, да  държим на приятелството и семейството, но болезнената истина за хората в днешни дни е,че никой не е съпричастен към другия, всеки се стреми сам към изграждането на своето усъвършенстване.Без да  се замисли върху човешката болка или история, или може би, кои са основните фактори в човешкият живот. Можем ли да се доверим на човек, когато той самият не може  да повярва на себе си, криейки се зад думите си или зад хората, или може би зад маската, която показва.

    Това са страховете на малкия човек, който се крие зад голямата фасада на своите човешки страхове и разочарования. Големият свят, който поглъща безжалостно своите жертви наречени хората на деня. Тези, които живеят сега без никаква перспектива за в бъдеще, защото са прекалено развълнувани от ежедневният и битов свят, в които живеят. Това са тези хора, които са „жертви на собствената си незначителност. Живеем в свят, в който любовта е платена, приятелството е взаимна полза, а мечти са неосъществим копнеж за глупаци, а домът, който наричаме Земя е същинско бунище, което сме го изградили, за да можем да живеем един по-добър и измислен живот.
    Ето това са фактите на жестоката действителност и на лишеният от човечност човек и лъжливото общество, в което съществува ме. Трудно е да признаем грешките си, но не е трудно да бъдем хора, които носят в себе си доброта, но всъщност истината е, че е прекалено трудно да бъдеш човек в 21 век. Обществото е потънало с воя опиум на материалност и бездушие, което се е превърнало във висша форма на живот.Продължавайте да се криете в своите малки дупки наречени домове, да лъжете мислейки че сте го постигнали, да бъдете елементарни и плитки, мислейки че сте дълбоки, да бъдете типични заблуждавайки се, че сте оригинални. Продължавайте да живеете вашето незначително съществуване, защото то няма да бъде дълго поради факта, че вие вече сте мъртви отвътре.
   Ще продължите ли да спите или ще се събудите от мъртвешкият си сън?
 Помисли ти от кои си, започнете да живеете, а не да съществувате.
                                                           Бояна Маркова
 
 

© Бояна Маркова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??