28.07.2022 г., 8:55 ч.  

Хората и проблемът ни 

  Есета » Социални, Философски, Граждански
1197 1 0

Мисля, че най-големият ни проблем в днешно време е отчуждението на хората. Нараняваме се до такава степен, че основен приоритет на всеки е станал самият той, което не е толкова лошо, защото все пак трябва да обичаме на първо място нас, за да може да обикнем друг. Но проблема идва, когато това приоритизиране прерасне в егоизъм и егоцентризъм. Човек не гледа по- далеч от своята купичка, не се интересува за хората около него и не осъзнава, че срещу него стои друго човешко същество със своите чувства, страхове и мечти. Не може да се доверим, защото виждаме враг срещу нас. За мен картинката е страшна, не трябваше ли да обичаме и уважаваме ближния? Човек да бъде човек с хората. Губим човечността си, присъща само на нас, като същества на тази земя. Да излезеш и да видиш надменни лица завист, злоба и липса на емпатия, така се чувстваме чужди на местата, където сме. А сега си представете, колко хубаво ще е да се обичаме и уважаваме един друг, да сме готови да помогнем, и да сме едно цяло, борейки се в приключението, наречено Живот.

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??