7.01.2008 г., 22:37 ч.

Хороскопът на България за 2008г. 

  Есета » Социални
1735 1 2
3 мин за четене

Често срещам из медийното пространство хороскопи за общото състояние на България през 2008 г. Всички предричат много мрачно бъдеще за родината ни. Но точно тук и сега ще разкрия своята самоличност, а именно - аз съм небезисвестният Адепт Тъмнина! Завърнах се от странство в Индия, където усъвършенствах своите дарби. Научих се на древна индийска мъдрост, бях посветена в суфистическото учение и открих тайната на живота. Но няма да ви я кажа, за да не ви улеснявам излишно и да изгубите тръпката от живота. Ала нека пристъпим към прогнозата ми все пак! Противно на всички отрицателни предсказания, аз виждам много успехи за страната ни! Вервайте ми! Всички природни катаклизми и политически несгоди са само маркетингов трик на моите "колеги", които ви заблуждават с цел - лична облага. Да, ужасно е, знам! Но ето тук ексклузивно аз ще ви кажа истината, защото само с мен се свързват висшите сили и с никой друг. Само аз мога да бъда вашият личен водач в неясното бъдеще (срещу скромна сума, все пак и аз съм човек!) Та, ето какво ми говорят звездите: Климатът в България: Да, климатът ще се измени, ще имаме по-мека зима с красив и пухвах сняг - като в американски коледен филм. Лятото ще бъде горещо, но в рамките на нормалното, слънцето ще грее и ще ви се струва, че ви гали и се усмихва на гадните (Оопс.Извинете ме!) ... на красивите ви физиономии. :) Политическата обстановка: Занапред тя ще става все по-хубава! Правителсвото ще падне още през януари и на негово място ще дойде друго, съставено от честни, справедливи и искрени политици. Те ще направят много реформи в добра насока! Те с много усилия ще спрат корупцията напълно. Ще навлязат много субсидии от ЕС, които ще бъдат дадени за здравеопазване и култура. Също така заплатите на политиците ще спаднат за сметка на всички други професии. Ще кипи усилена работа 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. До 10 години ще има невероятен, зашеметяващ,неочакван, прекрасен успех за България, а след още 5 години ще си върнем земите от Македония и тя ще бъде заличена от картата на света! През 2016г. в държавата ни ще се открият залежи от нефт и диаманти.Разбира се Америка ще си мисли, че й принадлежат. Но това ще предизвика огромен смут на световните борси. Много държави, които до момента са били господари на света, ще бъдат принудени да изпратят нелегални емигранти тук, за да преживяват някакси. Швейцарци, французи, англичани ще се редят на опашки, за да работят в нашите фабрики и естествено ние ще се възползваме от евтината работна ръка. Стандартът ни на живот ще скочи до невероятни висини. Разбира се, ще се стигне до пренаселване и затова ще купим земите на Румъния и Сърбия.България ще се превърне в държава с много чисти улици и въздух, защото във фирма "Чистота" ще работят само хора с фобии към микробите. Останалата част на света: САЩ ще подпишат вечен мирен договор с всички арабски държави, но през 2030г. точно навръх деня на благодарността всеки, в чийто паспорт пише "американец", ще бъде отвлечен от извънземен разум, защото Господ смята американците за кофти наематели и ги гони от Земята. Всички африкански народи ще се преселят на територията на САЩ и бедните, гладни африкански дечица ще останат далеч в миналото, в мрачното минало. Тайно в някои държави този ден ще бъде честван като голям празник. Човечеството ще си вземе поука от всичко станало и занапред ще се стараят адски много да не замърсяват околната среда, да не унищожават биологичното богатсво. И наистина ще успеят. Катаклизмите ще бъдат рядкост, защото природата ще ни се отблагодарява затова, че се грижим за нея и я опазваме. Хората ще станат по-добри! Питате се как ли? Ами много просто - те ще се научат да ценят това, което им е предоставено от Господ, ще се научат да ценят живота си и живота всички около тях. Ще осъзнаят, че щастието е вътре в тях. Ще променят уродливата си природа, ще се научат да обичат истински. Е, хайде стига ви толкова просветление за днес! Ако и вие разговаряте със силите на доброто и злото, търсейки баланс на силите, не стойте като зяпачи на женски кеч, ами почвайте да правите света по-прекрасен още сега, ясно?! А така, браво... Колкото до достоверността на написаното дотук, тя зависи едиствено от останалата част на човечесвото. Аз просто нахвърлих няколко насоки за бъдещото развитие на събитията...

© Кралицата на извънземните Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не ,не мисля ,че стане реалност и половината,но ако все пак мислим отрицателно няма да си помогнем никак.Това е просто за смЕх...
  • ДОБРО БЪДЕЩЕ ИМА В ТВОЯТА ПРОГНОЗА,НО НЕ МИ СЕ ВЯРВА ДА СЕ ОПРАВИ НИЩО ОТ ВСИЧКИТЕ ПРОБЛЕМИ НА ЗЕМЯТА-ТИ ВЯРВАШ ЛИ?
    иНТЕРЕСНО Е,ХУМОРИСТИЧНО,ПОЗДРАВЛЕНИЯ ИМАШ ФАНТАЗИЯ
Предложения
: ??:??