6.06.2008 г., 21:03 ч.

Илюзия ли е любовта 

  Есета » Любовни
2466 0 2
2 мин за четене
 

 

Любовта - не се ли е превърнала в едно понятие, свързващо се по-точно с латиноамериканските сериали и приказките. В забързаното и трудно ежедневие остава ли време за любов. Ще си призная, не вярвам в любовта (в тази между мъжа и жената). Обстоятелствата  и животът преобърнаха представите ми.

Гледайки приятелите ми, говорещи за любов, а не влагащи нищо в това понятие, се отвращавам. За едни любовта е прост секс с харесвания човек, в което няма нищо лошо. За други е начин да се сдобиеш със чифт нови обувки, за трети - да добавиш още една бройка към колекцията си. Не казвам, че не винаги е така, давам само примери.

За мен любовта между два души е различна, тя трябва да се гради на доверие и разбирателство. Ще ви илюстрирам това с пример, който ще  обрисува моето понятие: да се събудиш до човека, с когото си, да го погледнеш с очите и искаш всяка сутрин да делите леглото. Да можеш да споделиш мечтите си и той да те изслуша с усмивка и да каже, че ще е до теб. Да му кажеш, че ще ходиш на Северния Полюс, а той да ти каже и аз идвам, само да си взема вълнените чорапи. Да се разплачеш на рамото му, а той да ти каже, че всичко ще се оправи. Когато ти говори, да те гледа в очите. Да познава вкуса ти, да знае кой е любимия ти цвят. Да пеете заедно, макар и фалшиво песнички, когато сте в колата, да роши косата ти, да  яде от сладоледа ти и ти от неговия. Да знае с колко захар пиеш кафето си. Да мрази котки, а да се грижи за твоята. Да разбира работата ти и да не те упреква, че си закъсняла. Да гледа филма, който  върви по време на мача само заради теб.

А ти да си до него, когато е бесен на родителите си. Да го успокояваш, когато е получил акт за превишена скорост. Да му правиш любимата закуска, колкото и калорична да е, да си пиеш кафето с мляко, въпреки че го предпочиташ чисто, само защото той го пие така... Да го изненадваш с романтична вечеря  и много секси бельо ;).

Да викаш с него на стадиона, да пиеш бира, въпреки че не обичаш, за да не пие сам. Да си с него, да си до него, да отстъпваш. Да му вярваш и да го желаеш. Това е за мен любовта. Не съм я срещала, но ако я срещна, искам да изглежда така.

© Вили Мотовили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави и от мен.Много ми хареса стила ти ,напомня ми за моя , хареса ми мисълта ти.В скоро време , ще погледна и другите , защото това много ми хареса...
  • много е хубаво всеки се надява да срешне такава пожелаам на всеки от нас да има поне една такава любов не се отчаивай не позволяваи надеждата да те напусне
Предложения
: ??:??