8.02.2007 г., 13:15 ч.

Имаш ли пет минутки 

  Есета
1270 1 1

Дали ще ми отделиш пет минутки? Не, не си мисли, че биха ми стигнали да изразя чувствата си, но биха ми били достатъчни, за да запаля искрата в теб. Но ти ще ми откажеш, нали?! Или по-вероятно - ще се направиш, че не си ме чул, не си ме разбрал. Но аз ще те разбера, както впрочем винаги съм правила. Ще се отдалеча, знаейки че твоето щастие е по-важно от моето. Но дали без мен, ти наистина, ще си щастлив? Аз не вярвам, защото виждам щастието ти с мен, само аз мога да ти го дам. Но ти не вярваш, нали?! Искаш да ми докажеш, че всяко друго момиче може да ти даде щастие. Е, опари се, щом смяташ, че само така ще разбереш колко грешиш. Аз съм готова да ти дам рая, но ти не го искаш, щом е така- ще разбера, но все пак... имаш ли пет минутки?

© Ив Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Всеки си мисли,че щастието е като въздух - има го навсякъде,но едва когато се " опари" разбира колко е грешал.Опитай се да доразвиеш темата и кажи на момчето всичко,което би изрекла за тези 5 минути.Успех и не съжалявй за нищо,защото той губи много повече отколкото ти.
Предложения
: ??:??