17.07.2008 г., 12:58 ч.

Имате нужда от вазелин 

  Есета » Други
1747 0 1
2 мин за четене

Болки в гърлото, световъртеж, главоболие, кашлица и високо кръвно налягане.
Откога не сте спали?
Мисля, че дълбоко в себе си дремете като Снежанка, която чака принцът да я събуди с целувка.
Имате нужда от почивка, повече витамини и секс. Обмяната на хормони ще възстанови равновесието на вътрешните Ви проблеми.
От емоционална гледна точка - кога последно сте се влюбвали?
... хмм, интересно - често явление в наши дни е самолюбието.
Извинете ме за интимния въпрос, но... колко често си посягате?
Разбирам.
Изградили сте си бариера във възприятията, да... решението е - посягайте си по-често.
От психологична гледна точка, искам да разбера какво имате в чантата си.
Да видим:
слънчеви очила, червило, документи, химикалка, тефтер и... презерватив с минал срок на годност. Ръкавици, плюшено слонче и ключ, дъвки без захар, мандаринка, марихуана и два екземпляра от шекспирова пиеса, цигари...
Нямате ли запалка?
Подарили сте я на някого, защото е била ценна за вас и мислите, че и той ще я оцени?
Хаха - и аз като юноша правех така, след това разбрах, че на никой не му дреме за моите ценности.
Бих Ви изпратил до дома Ви, но имам още няколко пациента и не мога да изоставя работата си за някаква свалка.
Не, госпожице, не ме разбирайте погрешно, нека си имаме уважението.
Вие сте млада и красива, не бих ви отказал, но не мисля, че е уместно да флиртувате с мен, докато съм на работа.
Ето, подарявам ви моята запалка, взех я за двадесет стотинки от близкия магазин, няма никаква стойност, но вие ще и придадете.
Впрочем, не слагайте слънчевите очила сега - през зимата поне, имате интересни очи.
Не се крийте зад гримаси. Смятам, че сте впечатляваща млада личност, но имате нужда от вазелин.
Длъжен съм да отбележа, че след няколко години житейски туризъм ще обогатите душевния и умствения си багаж.
Във Вас има потенциал и се надявам да намерите човека (достатъчно разсъдлив и освободен), на когото да дадете втория екземпляр от пиесата.
Да откючите вратата съм себе си и да се примирите с недостатъците си.
Колкото до марихуаната - сама ли я пушите?
Няма ли да е по-приятно изживяването, ако го споделите с някого?!
Ами тази мандарина - моля Ви, сега и е времето, изяжте я, преди да е заприличала на биологичен отпадък.
Ако опиатите ви карат да надмогнете себе си, използвайте ги, но, моля Ви, не прекалявайте.
Човек понякога има нужда от помощни средства, за да се опусне и прегърне живота, но не те са самият живот.
А просто гледна точка, необходима за пълното му опознаване, не се задържайте дълго на едно място, освен ако не е Вашето собствено.

Надявам се да съм Ви помогнал.

Ако не на Вас - поне на себе си.

© Биляна Бозинарева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??