22.06.2010 г., 10:02 ч.

Искам да го знаеш. 

  Есета
1339 0 1

Ако поне за ден се беше чувствал така, както аз сега, убедена съм, че всичко щеше да е различно. Аз просто искам да знаеш какво е вътре в мен. Мрачно, много дъждовно и някак болно чак. Не искам от теб да бъдеш с мен. Пределно ясно ми стана, че шанс за това няма. Но искам само едно, да ти кажа всичко, което тая в себе си. И дори да не ми повярваш, ако погледнеш очите ми, те казват достатъчно. И ако има момиче като мен, което да те чака 9 месеца, да загуби толкова време  от живота си и да е готово да ти прости всички пъти, в които си я карал да плаче и да не мигва по цели нощи... Не мисля, че има. Всички казват, че съм луда, че не биха издържали така. Да, но аз издържах. Но не знам  до кога...

© Катрин Аврамова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Зарежи го,не заслужава всеотдайната ти любов.Аз лично не бих казала,че си луда,това е много дълго време в което си го очаквала.Харесва ми стоицизмът ти,но едва ли той ще го оцени дори разбиране не търси от него.Сподели с приятелка или приятел,те ще ти дадат повече подкрепа и успокоение.Знаеш ли,добре ще ти стане,ако изливаш чувствата си на хартия или в сайта.
Предложения
: ??:??