11.01.2008 г., 23:18 ч.

Искаш ли ме? 

  Есета » Любовни
3030 2 0
1 мин за четене

Взе ми всичко - сърцето, ума, душата, тялото... Всичко! В началото аз ти ги дадох сама, но когато ме остави, се надявах да ми ги върнеш. Но си останах само с надеждите... Сърцето ми все още тупти за теб. Всъщност тупти само заради теб. Умът ми е зает само от мисли за теб - нищо друго не ме интересува, освен това къде си и с кого си... Душата ми копнее пак за времето, прекарано с теб. За всяка секунда, в която бях в обятията ти, за всяка целувка, която караше коленете ми да омекват... За теб! А тялото ми тръпне при допира на всеки друг с надеждата това да си ти. Но остава разочаровано, след като усеща студен допир, вместо копринено меката ти кожа... И то ще бъде твое, стига да го поискаш! Каквото и да поискаш, ще ти го дам. Без въпроси, без изисквания, без да искам нищо в замяна. Искам само да те имам пак! Не ме интересува дали ще си с друга или не. Дали ще съм първа, втора или десета. Дали ще ме обичаш или не. Просто да си мой! Ето, заставам пред теб само с искането да ме искаш. Давам ти се цяла! И не ме интересува дали ще съм курва в очите на другите, важно е в твоите да съм богиня... Дори и за една нощ! Само ми кажи... Искаш ли ме?

© Любомира Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??