17.08.2005 г., 20:41 ч.

Искрицата на живота 

  Есета
2797 0 2
3 мин за четене

                                ЛЮБОВ

 

Любов! Какаво ли това?!

Един миг?! Една вечност?! Една сбьдната мечта?!

 

Всьщност тя е всичко това!

Горещо малко пламьче, което трепти всеки пьт, когато бива разпалено. То започва да гори и през най-мрачните и тьжни моменти от твоя живот….гори, пламти, бушува, решило да постигне целта си – да стопли и най-отдалечените местенца от твоето тяло. А когато искрицата пламне,чувстваш,че си на седмото небе, че целия гориш от нежното и докосване, от ласката и топлотата, с която те обгрьща. Всички тези чувства те влудяват, карат те да трьпнеш от желание, да се слееш в едно с този пожар от чувства, да усетиш силата му. Ах, а когато това се случи, душата ти, сьрцето ти, цялото ти сьзнание ще полети кьм горящото кьлбо от чувства и любов, които през цялото време топлят и поддьржат твоето настроение, твоят живот, тялото ти и целия този пожар, който бушува в сьрцето ти.                     

ЛЮБОВ. Една единствена дума, която притежава силата да разтьрсва човешките сьрца. Дума, която те кара да се чувстваш значим и обичан, весел и безгрижен, свободен да се отдадеш единствено на нея. А как се чувстваш само, когато някой ти каже, че те обича, че е влюбен в теб, че копнее единствено и само за теб, че ти си най-прекрасен за него. Една едничка дума, която един пьт изречена от любимия човек, завинаги остава в теб, неосквернена, чиста, тръпнеща да създаде пожар в сърцата на двама влюбени. Може би, човек е създаден , за да обича и да бъде обичан и желан. Любовта е една паяжина от чувства, която колкото и да се мъчиш да разплетеш, ще ти бъде изключително трудно. Тези  нишки са толкова здраво сплетени, че дори да се мъчиш да ги разнищиш, няма да успееш, защото любовта е най-силното чувство на света, тя е неразрушима, готова е да се подложи на всякакви препятствия, само и само да остане жива и истинска (неосквернена). Любовта е чувството,което те поддържа да живееш, да продължаваш напред с бодра крачка, да преминаваш успешно всички препятствия от своя живот. 

       Любов, Любов, Любов!!!- пламъче на радостта, нека вечно да разпалваш нашите сърца!!!

© Антония Радославова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??