24.04.2016 г., 22:25 ч.

Истинска 

  Есета » Лични
1273 0 2
1 мин за четене

 

 

Коя е тя?! Аз или пък онази ей там, която е моето второ аз или пък е тази другата, лошата,може би е тази - най-далечната.

 В мен живеят хиляди жени и нито една не живее в хармония с другата. Те се карат в мен, бият се за надмощие, на моменти една превзема надмощието в мен, грубо потъпкваща гласовете на останалите, умаломощаващи ги и каращи ги да се изгубят някъде там в душата ми, в следващият момент е грубо изблъскана и друга поема руслото на емоционалната вихрушка в мен и всичко се обръща с краката нагоре... 

Аз съм тази, която може да се сгуши до теб, да бъде вечно твоя, очите й да са само за теб, сърцето й да ти принадлежи, да е готова да стигне докрай света за теб. Аз съм и онази, която е студена и коварна. Едновременно твоя и съвършенно ничия, мога да те гледам и да те съсипя с поглед, да те карам да страдаш от любов по мен и да не ти дам късче топлина, способна съм да измъчвам душата ти до изтощение, да ме мразиш и обичаш.Аз съм тази с чаровната усмивка, вечно прощаваща, обичаща и раздаваща щастие. Аз съм и тази, която може да мрази от дъното на душата си, ненавиждаща и отмъстителна. Мога да те любя бавно и красиво, да искаш още и още от мен мога и да те изтоща, да искаш да избягаш от дивото в мен, от умерена и нежна до груба, изискваща и ненаситна.

Мога да те накарам да ме обичаш завинаги и да ме намразиш за минута,но това за мен е истинската тя, тази която е себе си винаги и над всичко и всички, преодоляла хорските одумки и дала власт и сила на емоционалната и женствената си същност. 

Очарователно завладяваща света с всички бури в нея, тя е един ураган, без име, защото името й е винаги различно, но никога не можеш да сбъркаш, коя е всъщност. Това е истинската жена.

© Сара Дочева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??