8.06.2010 г., 9:37 ч.

Изпълнено желание 

  Есета » Други
935 0 0
1 мин за четене

 Една жена имала имение. Било суша. Жената се разхождала по една от пътеките на имението си. Била загрижена за добруването на красивите дървета и храсти. Направило ù впечатление, че поилката за птици е празна, макар че я била напълнила само преди няколко часа. Замислила се за жадните елени, които вероятно били прескочили оградата и били изпили малкото вода, която побирала хранилката. Жената се обърнала към себе си и се запитала, с вяра, с какво може да помогне. Казала в сърцето си, че иска да сътвори дъжд.

Сърцето ù я попитало защо иска дъжд. Тя отговорила, че така земята щяла да се освежи. Също така, защото всички същества в гората щели да се напоят. Защото щял да направи тревата зелена. Поискала дъжд, защото обичала да го усеща върху кожата си и защото я карал да се чувства по-добре. 

  На жената ù олекнало, докато обяснявала на сърцето си защо иска дъжд. 

   Същия следобед заваляло, а вечерта местният синоптик докладвал за необичайна гръмотевична буря в района.

    Извадих си поука - мислите ни са пълни с мощ и ние имаме много повече власт над собствения си живот, отколкото съзнават повечето от нас.

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??