20.01.2006 г., 22:27 ч.

Желание.... 

  Есета
2073 0 2
3 мин за четене

 Желание...

 

Ето веднъж да имам такава възможност.......

А сигурно ще я изпусна.......не ми се мисли просто - как да постъпя, зада задържа тая връзка? Какво да правя или да кажа,.........как?

Имам толкова въпроси.........да призная, да съм искрена, да сън нежна............

Виждам го колко е мил, съвършен.......а дали е само това.......и само заради едно.....

Не си представях светът такъв, но сега започвам и не само да си го представям но и да го виждам..........розов!

Искам да го видя! Да го прегърна! Да го почувствам! Да го докосна.....Да бъда негова пак и отново.........................

А дали той иска същото.....нищо не губя ако го попитам........а може и да спечеля!

Къде да търся знак за чувствата му? Не зная.......

Мисля....чувствам....желая......нуждая се от него!

Обичам го.........толкова е лесно да се изрече....но на глас!

© Василена Игнатова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти....вдъхваш ми кураж!
  • Това чувство трае средно от два месеца до година. Ще ти мине, но дотогава използвай емоцията, за да развиваш себе си. Много е хубаво, когато виждам чувство написано на лист (екран). Убеждава ме в човешката емоционална неуникалност.
Предложения
: ??:??