12.12.2012 г., 20:06 ч.

Живеем ли в правова държава 

  Есета » Ученически
1808 0 1
1 мин за четене

Живеем ли в правова държава?

Живеем ли в правова държава? Разбира се, че не! 

Дори ще дам пример с моя живот. Преди няколко години аз и съпругът ми (тогава просто съдружник) ограбихме една банка. Бяхме си изработили план и разбира се успяхме. Аз бях позната с прякора Танчита, а мъжът ми като Лео голямото сомбреро. Наехме апартамент в етажа над банката. Там ни помогна Рамбита - служителка в банката. Тук трябва да си призная, че много я ревнувах, защото имаше перфектното тяло. Около седмица планувахме обира, но го измислихме. Няколко дни ни бяха необходими, докато направим дупка на плочата. Наехме момчета, които я направиха за няколко грама амфетамини. Тук трябва да спомена, че "големият удар" - става дума за този, ние се занимавахме с търговия на наркотици. От Рамбита разбрахме къде се намират датчиците и сензорите за топлина. Премахнахме ги и влязохме в банката. Взехме около 100 милиона лева. Докато съберем парите в чантата, дойде полицията. Едва ли ви е трудно да се досетите, че Рамбита ни е издала. Лео я застреля веднага, макар това да не бе  в плана. С полицията се разбрахме лесно - бяха двама полицаи, дадохме им по 1000 лева, за да си замълчат. Решихме по най-бързия начин да напуснем страната. Тук ни помогна един депутат, който ни уреди с фалшиви документи. Седмица по-късно бяхме на Бахамите.

Живейте си скапания живот!!!

Поздрави от Бахамите!!!

© Алтанай Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Име Алтанай
    Възраст 17Козирог
    Населено място Абланица*

    "Поздрави от Бахамите!!!"

    Не е ли по правилно да напишеш: "Поздрави от *Аблахамите!"
Предложения
: ??:??