17.09.2006 г., 16:07 ч.

Живот като салата 

  Есета
1400 0 7
   Животът ни е като зеленчукова салата:
Бял ден? - ряпа да ядеш.
Проблеми? - чушката люта, пак люта.
Секс? - краставици да береш.
Махмурлук? - морав патладжан и т.н.
Зеленчуци - нарязани на дребно (да има за всеки ден) и аранжирани цветово...
После някой бръква с вилицата и обръща всичко в хаос, набожда душата ти и я изважда на показ, като гол охлюв, паразитиращ в зеленчука.
Затова някои предпочитат вълчата салата. Там, между шунката, кайзера и бекона, наденицата, луканката и прочие продукти от червени меса, по-трудно се забелязва червенината от срама за оглозгания до голо кокал, захвърлен на кучетата...
    Зеленчуци който не яде,
   той голям не ще да порасте!

© Галина Белинска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Полемиката винаги е полезна, защото /както е казано/ в спора се ражда истината! Благодаря Ви за всички - и положителни, и отрицателни коментари!
  • много оригинално-наистина!Поздрави!
  • Интересно и оригинално! Бих препоръчал настоятелно да продължиш тази алегорична"кауза" в творчеството си. Сполучливо е! 6
  • Аз пък да кажа, че току-що ти писах 6! Толкова е оригинално... някакво много забавно )))
  • Този жанр не ми е по вкуса. Няма да се пробвам повече. Но разказите - защо?
  • Някой явно не ме харесва, защото е посетил 5 от последните ми произведения и им е писал двойки. Защо не се мотивираш, недоволни читателю?
  • Няма ли вегетарианци сред "потребителите" на сайта?
Предложения
: ??:??