2.07.2013 г., 21:41 ч.

Какво е... дали е любов...? 

  Есета
1892 1 2
2 мин за четене

 

Любов ли е, когато тръпнеш в очакване да видиш един определен човек? Когато очите ти го търсят сред безброй хора, срещани всеки ден? Когато си разтърсен от необясними токове, пронизващи  тялото ти, щом погледът ти срещне неговия? Любов ли е, когато без този  поглед светът е сив. Когато слънцето отказва да изгрее (дори през лятото), защото го няма слънцето на  очите му, няма я усмивката му? Когато дори малкото пухкаво облаче носи дъждовни сълзи за теб, защото  топлите  сълзи на  щастие изстиват, ако него го няма да ги вкуси... любов ли е...? А любов ли е, когато едно докосване, една ласка - поглед, една въздушна целувка запалват в сърцето ти огън и...

 

... любов ли е... или желание... или и двете, слети в едно...

 

Може би е любов... може би...

 

А любов ли е, когато  сърцето ти изтръпва, смразено  от погледа на човек, когото си боготворил? Когато очите ти виждат този човек всеки ден, но сърцето ти не може да го види? Когато импулсите, преминаващи през тялото ти, вече те карат да потрепериш от хлад? Любов ли е, когато... ти е все едно дали слънцето грее? Когато тежки дъждовни облаци са се настанили в душата ти и твоето небе е  безнадеждно сиво? А любов ли е, когато докосването, погледът, целувката дори... гасят искрица след искрица огъня в сърцето ти... любов ли е... или страдание... или и двете...

 

Може би не е любов... може би...

 

Що за чудо е това толкова  жадувано, мечтано, желано и пожелавано чувство? И чувство ли е или огнено изгаряне, за което думата чувство е много бледо определение? Защо са написани толкова стихове, изпяти са толкова песни, изплакани са толкова реки от сълзи все за нея... за любовта? Защо всяко човешко сърце се стреми към нея, защо всеки иска да я намери, дори да трябва да я търси цял живот... защо? Какво е тя – щастие или страдание, смях или сълзи, желание или болка, изгаряне или измръзване, или... всичко това едновременно...

 

Може би е всичко това... може би...

 

Може би всички тези въпроси си имат отговори. Само че аз не ги знам. Защото... защото се страхувам  да ги  намеря. А може би някой  някога ще ми помогне да го направя... може би... Или пък не... може би аз сама трябва... може би.

© Цветана Стефанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, може би любовта е всичко това - една странна смесица от сладост и болка, красота и страдание, топлина и ...понякога безнадеждност, надежда и...
    Благодаря, Мадлен!
  • Любов - това е повече от една проста дума; повече от едно усещане; повече от страст! Любовта няма граници. Има само борба, понякога болка, красота, обич, надежда, топлина.. Когато се обърнем към любимия човек трябва да видим последния лъч-светлина на Слънцето, най-важното за нас. Това, което ни вдъхва надежда.
Предложения
: ??:??