26.08.2007 г., 11:02 ч.

Какво е любовта? 

  Есета
3461 0 13
Какво е любовта ?

Да си влюбен е прекрасно. Любовта е най-прекрасното чувство на света. Колко странно, дори и когато страдаме искаме отново да обичаме и да бъдем обичани. Какво ли е това, което ни кара да се чувстваме така? Може би фактът, че Бог ние създал мъж и жена, за да не сме сами на този свят. Той познава нашите сърца и знае как бихме се чувствали, ако бяхме сами на тази земя. Той ни създаде да бъдем обичани и да раздаваме обич и на хората около себе си. Колко е прекрасно, когато любимият или любимата е заедно с теб, когато те прегърне и ти усещаш цялата любов, която той или тя ти дава. 

А колко по-прекрасно е, когато Исус те прегърне и усетиш неговата бащинска любов, към теб.

Бъдете благословенни, щастливи и винаги влюбени, защото любовта е най-прекрасното чувство, което Бог е дал на нас хората да изпитваме помежду си и да раздаваме на другите около себе си.        

© Мария Семовска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хора обичайте се. Не забравяйте, че въпреки фалша и лицемерието на този свят в който живеем истинска и чиста любов все още съществува. Можеби ще има хора, които ще се опитат да ви убедят, че не е така, и те ще исползват много силни аргументи в поткрепа на това си твърдение, но любов съществува. И най, голямото доказателство за това е,че Бог дойде на та зи земя за да ни спаси.
    В Библията пише- Как ва по- голяма любов от тази да дадеш живота си за брат си? Прочетете си Библията и ще видите, че съм права.
  • Няма нищо. Просто трябва да се обичаме и да не таим лоши чувства.
  • Благодаря ти!
  • Не се притеснявай аз немога да се сърдя дълго.Аз вече съм забравила.
  • Да и аз.Знам ,че имахме спор с теб още веднъж извинявай ,че бях малко груба.Надявам се да ми простиш
  • адвам се че си се обедила в това.
  • Съвсем доскоро невярвах на това,но наистина когато искаш енщото много силно,когато е много важно за теб то става.
  • Когато повярваш,че ще се случи нещо, то наистина ще се случи. Трябва да го искаш с цялото си сърце и да повярваш с цялат си сърце чи ще го получиш.

    Амин.
  • Вярята те прави силен да мечтаеш и да продължиш напред, въпреки трудностите през които преминаваш.
  • Да,най-хубаво е и е най-свято.Не може да го засенчи нищо друго по-добро,но за сметка на това ма много по-лоши,които го прават.И все пак освен надежда и вярка какво друго остава...
  • Любовта все още съществува. Права си Мила че сега се среща повече егоизма, но има хора които всеоще държат на любовта. Ние не трябва да преставаме да се обичаме, защото без любов света няма да прасъществува дълго време. Не преставай да вярваш че има любов, и не преставай да обичаш. Това е най - чистото и най - съвършенното чувство, което Бог ни е дал да изпитваме един към друг. Нищо друго на този свят неможе да го засенчи.
  • Нима има любов?Харесва ми това,че все пак,въпреки всичко продължаваш да вярваш в нея.Макар че според мен живеем в един егоистичен свят,в който чувството любов отдавна е заменено от егоизъм и лицемерие.И ако успеем по някакъв начин да я намерим си права,че едно наистина неустоимо чувство-чисто и свято.
  • Моли се винаге Божията любов да бъде в сърцето ти и Той няма да пропусне да я излеле в твоето сърце. Само чрез Неговата любов ще можеш да обичаш всеки, дори и неприятелите си, както Той обича всички които те вярват в Него, отхвърлят го и го пренбрегват. Моли се Бог да излива в теб тази любов. Той ще ти я даде в изобилие, защото Той е Бог на любовта и мира.
Предложения
: ??:??