26.08.2009 г., 1:05 ч.

Какво е приятелството? 

  Есета » Други
2600 0 4
1 мин за четене

Приятелството за мен е химичен резултат от малко завист, относително количество обич или известно самолюбие. И също както в химията, ако човек прекали с някоя съставка, се получава експлозия. Разликата в приятелството и любовта е реална. При раздяла с любим човек оставате приятели (поне на думи). Но когато приятелите се разделят, те таят и лоши чувства помежду си. Приятелството при малките деца е истинско, защото те нямат поводи да се карат, съзнанието им не е затормозено със милиони спорни въпроси. Докато при възрастните противоположностите се привличат, в ранна възраст децата избират за приятели характери, сходни до техния. А и понеже характерът им не е напълно изграден, те имат повече истински приятели, по-голям избор(: Малките деца не се мамят, лъжат и обиждат зад гърба, защото не виждат полза от това (с много редки изключения).

Ако не сте разбрали нищо от горенаписаното, причината е, че приятелството не може да се обясни с думи, да се опише на хартия. Изпитайте го, за да видите.

© Зорница Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Виждала съм ги по площадката пред блока. Викове, писъци рев...
  • Благодаря. И аз мисля, че хората са най-различни и нищо не се отнася за всички(:
  • Браво! Много добра аналогия си направила с химията, което е вярно, но има хора, от които може да бъде оспорвано. На мен ми хареса!
  • И аз пиша есета, но не съм публикувал нито едно. Браво.
    ААа какво само на 13 си
Предложения
: ??:??