5.01.2008 г., 15:32 ч.

Какво е за мен общуването ? 

  Есета » Ученически
6475 0 0
1 мин за четене
       Общуването помага на хората да споделят своите мисли, мечти, преживявания... От един разгоровор човек може да се научи на много неща. Диалогът, който водим, може да е весел или скучен. Чрез разговора се създават приятелства.
       Общуването със семейството ми помага да решавам проблемите си. Мама и татко ми дават съвети относно моя живот и моето здраве. Когато съм при тях, аз чувствам обич, топлина и сигурност. Чувството е много приятно. Имало и случаи, в които нашият разговор преминава в кавга, но хубавото е, че ние почти винаги сме в разбирателство. Когато имам някакъв проблем, аз го споделям с тях, те ми помагат и така го решаваме. Аз казвам всичко на родителите си, защото не е хубаво да имам тайни от тях.
       Общуването със съученици и приятели в училище ми доставя голямо удоволствие. С тях мога да споделям всичко, свързано с учебния материал, домашните, книгите, които четем. Говорим си за компютри, музика и филми. При нас не винаги има разбирателство. Имало е и неприятни случаи, но повечето са били весели. С най-добрата си приятелка споделяме и най-личните си неща. Много обичам да се събирам с приятелки, за да си пишем домашните заедно. Така взаимно си помагаме. Сега, когато лятната ваканция свърши, всички разказваме какво ни се е случило. Общуването ми в училище е много весело и забавно.
       Също така много обичам моите баба и дядо. Въпреки че те са възрастни, те са много мъдри и ми дават ценни съвети. Обичам да ходя при тях, защото знам, че и те много ме обичат.
        Общуването с близки и приятели е необходимост, защото без него животът е скучен и еднообразен.

© Моника Христова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??