6.01.2017 г., 19:58 ч.

Какво искам да видя в огледалото? 

  Есета » Лични
1558 0 1
2 мин за четене

Какво искам да видя в огледалото?
  Човек, когато застане пред огледалото, би искал да види тяло на спортист,  красива и много добре поддържана коса и нежно лице. Всеки иска да е красив. Дори и да е красив на него няма да му стигне и ще иска още...ще иска да е перфектен. Докато чета ще кажете ''То и ти искаш да си хубава, нали?". Разбира се, само че искам да съм ''красива'' и  отвътре. 
   Обикновено ние не си даваме сметка за някои свои недостатъци или ги отричаме и не ги признаваме. В другите хора ни е много лесно да открием недостатъците, но нашите често остават скрити за нас. Има една тибетска мъдрост, която много ми допада:
''Имаме очи, за да се виждаме един друг, но ни трябва огледало, за да видим себе си!" Харесвам я, защото ако се замислите това е самата истина. Тук огледалото не е предмет, а именно тези хора около нас. Ако се вгледаме в тях ще открием много неща за себе си, които до сега не сме и подозирали.
  Какво има зад нашето огледало? Аз ще ви кажа – душата. Това е нашата душа, без която не можем. Най-лошото е, че ние често забравяме да забършем зад огледалото, защото там е радостта и болката, добротата и в някои случаи злото, любовта и омразата, самотата, предателството и себераздаването... 
  След разочарование или предателство си пречупен. Чувстваш  се като едно "нищо", а сърцето ти се е разбило на милион парчета. Опитваш се да ги залепиш, но не съвпадат. След това усещаш сълзите как падат... Затова ние не трябва да забравяме какво има зад огледалото. Просто виж спомените там и чуй какво ти казва. Ще чуеш как ти казва,  че не трябва да се криеш обличайки се в сивота и скука. Бъди бялата свободна лястовичка. Не губи НАДЕЖДАТА.
  Там зад огледалото са истините, които ни учат. Трябва да се научим да прощаваме, за да ставаме по-добри. Всичко се връща.
  Нежността и щастието са навсякъде около нас. Просто трябва да протегнем ръка и да ги хванем, защото в този забързан свят ние забравяме за тях. Така ще живеем цялостно. Прекрасно е, когато живеем цялостно, а не само в своя среда.
  Онова, зад огледалото... то е във всеки от нас. Просто трябва да се обърнем, защото то е половината ТИ! Трябва да го усетим!
  Та, какво искам да видя АЗ в огледалото ли? Искам да видя силно момиче, което не се страхува да преследва мечтите си. Момиче, което помага на нуждаещ се, но най-вече онази красота, която напоследък я няма. Ами ти? Какво искаш да видиш!?
 

© Цветелина Павлова Всички права запазени

Бих искала мненията ви. Благодаря! 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесва ми написаното и автора, стоящ зад него! Твоята откритост и стабилно мислене заслужават уважение! Наистина, когато живеем така, че не се страхуваме другите да погледнат в нас, ние сме свободни от изобилстващите суети на човека. Но по-голямата свобода е да видиш сам себе си такъв, какъвто си - тогава можеш да решаваш за себе си. Това може да стане само, когато имаш ОБРАЗЕЦ, с който да се сравниш и измериш, идеал, който да следваш и мечта, за която да се бориш. Радвам се, че си се насочила към ЛЮБОВТА - тя е всичко това, от което човек има нужда - "онази красота, която напоследък я няма". Но любовта е много повече от гледане в огледалото - тя има смисъл само когато стане част от живота ти, когато преобрази всичко в теб, там зад огледалото. Любовта е насочена към другите - нека твоето огледало стане прозорец, през който да виждаш хората около себе си - такива каквито са, но и такива, каквито могат да бъдат! Ние можем да променим само себе си. Показвай им какви могат да са!
Предложения
: ??:??