18.06.2007 г., 18:48 ч.

Какво му трябва на човек за да живее? 

  Есета
4134 0 3
1 мин за четене
 

Какво му трябва на човек за да живее? Какво му е нужно, за да продължи напред, преминавайки препятствията на живота? Трябват му приятели, но не е вьпросът в количеството, а в качеството. Понякога ти е необходим само един приятел, за да се чувстваш прекрасно. Аз лично не се стремя кьм многото, на мен ми е необходим просто човек, на когото мога да вярвам. Олицетворение на добротата, искреността и чистата душа. Това за мен е моят най-добър приятел - Иван.
Искреността и чистотата на душата му се четат в очите му. Това е човекът, в чиито думи имам вяра, един от малкото хора на този свят, които искрено обичам. Съчувствието е вродено в неговата личност.
"Моят по-голям брат" - често пьти го наричам по този начин, защото неговата душа е толкова близо до моята. Често пъти сьм чувствала сърцето си окъпано в болка, загубила мечтите си - превърнати в илюзии и като звезден прах разпръснати в пространството, аз нямам сила да се усмихвам, нямам сила да се радвам на живота. Той е човекът, който изравя душата ми от пепелта и я съживява, вдъхва и от живата вода на добротата си и отново слага в ръцете ми вярата в живота и надеждата.
За мен Иван е моята опора - моят духовен крепител, той е моята светлинка в мрачния тунел, пътеводната звезда - напьтстваща ме по време на дългото пътуване. Не са ми нужни думи, за да изкажа какво е за мен приятелството му, защото той го знае и го чете в очите ми.
В живота си мога да се съмнявам в хиляди неща, но не и в него. Какво са приятелите за нас? Какво бихме направили за тях? Отговорът на двата въпроса е един и същ - Всичко и ако на този свят има човек, в който вярвам и на когото бих казала всичко - това е Иван.

© Теодора Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Права си OtNikoiObichana ! Подкрепям мнението ти !
  • Благодаря за думите.Въпроса е, че трудно се срещат истински приятели, с които да можеш да споделиш каквото желаеш и да знаеш, че няма да те предадат.Благодарна съм на Господ, че ме срещна с него.Само него си имам и не искам да си помислям какво би станало ако го изгубя
  • КАКВО СЪВПАДЕЕНИЕ И МОЯ НАЙ-ДОБЪР ПРИЯТЕЛ СЕ КАЗВА ИВАН.ПОЗДРАВЯВАМ ТЕ И АЗ МИСЛЯ ТАКА, ЗАщОТО НИТО КОЛИчЕСТВОТО,НИТО ГОДИНИТЕ ОТГОВОВЯРЯТ НА РЕЗОНАНСА НА ДУшАТА.И НЕ СА ТИ ПРИЯТЕЛИ ТЕЗИ,КОИТО ТИ БЪРшАТ СЪЛЗИТЕ, А ТЕЗИ КОИТО НЕ ТЕ КАРАТ ДА ПЛАчЕш.ПОЗДРАВИ ОТ МЕН И ТИ ПОЖЕЛАВАМ ДА СРЕщАш ПО чЕСТО ТАКИВА ИСТИНСКИ ХОРА
Предложения
: ??:??