6.02.2019 г., 16:01 ч.

Кастинг 

  Есета
1202 5 12

- Добър ден! Бихте ли се представили?

- Да. Аз съм Кали.

- Разкажете нещо за себе си...

- Амииии.... Обичам всичко да ми е пълно!

- ???

- Пълен стомах, пълен портфейл, пълна къща... Щом нещо е пълно, значи е завършено. Аз обичам завършените неща!

- С какво се занимавате?

- Амиии... запълвам.

???

- Какво запълвате?

- Телефонни указатели, фейсбук групи, понякога, фен групи...

- И, каква е мечтата Ви?

- Всичко да ми е пълно! Тогава ще съм щастлива!

- И като стане това, какво ще правите?

- Пак ще запълвам!

- Какво? Нали всичко ще Ви е пълно и за това ще сте щастлива?

- Ще запълвам щастието!

- Благодаря! За сега сте свободна!

   Те такова чудо не съм срещал! Като се замисля, и аз обичам да „запълвам”, но не обичам всичко да е пълно. Какво ще кажете? Да я наемем ли?

- Ако се съгласи с някои празноти... Става.

© Маргарита Ангелова Всички права запазени

Текстът не е еднозначен, не е двузначен, а многозначен. Отвържете въображението си. :)

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • DPP, Павлинка, смаяхте ме. Благодаря ви, че сте намерили това забравено вече нещо. Правилно! Плеймейтки. Но има и други с такава организация на горния етаж. Поздрави!
  • Веднага се сетих за плеймейтки.
  • Направо се развързва въображението
  • Благодаря ти! Много се радвам!
  • Привет ви, Руми и Дани! Желая ви пълен с успехи и радост ден! Да. Първо се усмихвате. На вятърничевото момиче, на мечтите му за пълнота във всичко. После се сещате, че с тия занимания няма как да запълни каквото и да било, освен да си мечтае за пълнота. После се спирате на „всичко” и се замисляте за неговата пълнота. Представяте си преливащата от вещи къща, в която няма място за вас, многото нежелани деца, плод на грешки и забежки, представяте си си преливащият списък с грешки и несбъднати желания, защото всичко е пълно и няма място за нови... И разбирате: пълните неща са завършени неща. Завърши ли нещо, край. Трябва ти ново. Също както смъртта е край. Винаги ти трябват празни, или недовършени неща. Важи и за нирвана и пълното щастие. Те също са край на нещо. Та, такива ми ти неща, под повърхността на този лековат текст.
  • Замислящо е, Марги! Хареса ми! Поздрави
  • Много оригинално... Благодаря ти за усмивката, Марго!
  • Ачи, благодаря за любими.
  • Нали? За колко много неща се сещаш!Прегръдки, Светулчице!
  • ха, много ми хареса и разпуснах въображението си
  • 😁
Предложения
: ??:??