29.10.2007 г., 17:21 ч.

Кой, ако не аз и кога, ако не сега? 

  Есета » Философски
9375 0 5
1 мин за четене

 

 

В живота си всеки човек прави грешки - едни повече, едни по-малко, но безгрешни хора няма. И да искаш да постъпваш правилно винаги, във всеки един момент от твоето съществуване настъпва време, когато правиш грешка, която носи със себе си угризения, но не можеш да я избегнеш.

Има хора, които прегрешават постоянно и това не ги притеснява - чувстват се добре, но съществуват и такива, които случайно могат да допуснат  грешка от невнимание и носят в себе си обвиненията от това, съжаляват и се разкайват, но връщане назад няма. Важното е да разбират това, което са направили и занапред да премислят и преценяват по-добре плюсовете и минусите на дадено решение.

Когато си изправен пред голям проблем, трябва да вземеш решение, тогава си казваш: "Кой, ако не аз и кога, ако не сега?"

Затова помислете, преди да направите нещо, задавайте си тези въпроси и съм сигурна, че това ще ви помогне да намерите правилния път...

Понякога животът ви може да зависи от избора, който ще направите в даден момент.

... Надрасках тези няколко реда в час по литература. Надявам се не съм ви отегчила с разсъжденията си. Знам, че разсъжденията ми не са пълни и задълбочени, но може да ви накарат да се замислите. Не съм творец - не знам дали изобщо имам дарба за такъв, но писането ми харесва, а и обичам да изразявам мнението си и да го споделям. Не пестете коментарите си - със сигурност не са излишни.

© Христиана Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добре си го казала "Кой, ако не аз и кога, ако не сега?"

    Харесва ми

    А моето лично мнение е,че няма правилно или неправилно,лошо или добро...
    Просто живей на принципа "Всичко,което не ме убива ме прави по-силен",само че без ",което не ме убива"...

    Поздрави
  • Благодаря ти за коментара,Анел!Наистина е така,както казваш.На мнение съм,че колкото и премислено да е нещо,ако смяташ,че то е правилно - може да си прав за себе си,но другите да не са на това мнение.Много хора,първо действат - после мислят!Затова посланието е отправено към тях - като един съвет от мен.И аз самата греша - но си казвам,че трябва да си силен и да понасяш нещата с достойнство,защото няма как да промениш станалото - можеш само да продължиш напред и да си сигурен,че втори път няма да постъпиш така - вече знаеш какъв ще е изхода.. Поздрави!
  • Наистина, в живота си хората не винаги успяват да изберат правилния път. Но какво значи "правилно"? Има неща, които обмисляш дълго, преценяваш, претегляш, постъпваш уж правилно, а след време се оказва, че си сгрешил. За това аз се придържам към метода " прави каквото трябва, пък да става каквото ще". Бъди вярна на себе си, бъди добра, бъди честна в отношенията си с хората, а ако сгрешиш - приеми с достойнство последиците, това според мен е пътят. Пожелавам ти успех!
  • Благодаря за приема,Рени!В часа,когато всички шумят и се занимават с непълноценни неща,трудно можеш,даже почти е невъзможно да се съсредоточиш и да разсъждаваш.Просто тези думи:"Кой,ако не аз и кога,ако не сега" ме накараха да се позамисля и написах това,което първо се роди в съзнанието ми.Сигурна съм,че ако седна вкъщи и доразвия започнатото,наистина ще излезе по-сполучливо.Поздрави и много усмивки от мен
  • Мисля ,че вече си творец ,щом пишеш !Хареса ми посланието ти ,но не се страхувай да публикуваш !!!
Предложения
: ??:??