1.01.2007 г., 18:28 ч.

КОЙ БЕ... (миниатюра) 

  Есета
1032 0 14

Кой бе затворил

орхидея в кутия?  

Красота в Клетка.

© Вили Тодоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Кой БЕ затворил".това "БЕ" аз го тълкувам като "беше"-все пак мисля че е спасена.Този живот в клетката е донесъл някакъв вид огорчение, но и поука, тя друг път няма да позволи да бъде затворена, вече ще си има едно наум.Вече е свободна/под орхидея разбирам красива жена, това си е мое усещане/
  • Благодаря, Елке! Но клетките носят само смърт! Нали не е живот на воля?
  • Вярно и тъжно, но оптимистично, все пак тя е спасена.
  • Аз трудно разбирам тези творби-признавам..Може би ми трябва малко повече опит...Иначе си струва да се замислиш!ПОЗДРАВ!!
  • не мисля, че трябва да е в този раздел
  • Благодаря за мненията!
  • Всяко нещо затворено в клетка или поставено в рамка от ограничения губи от красотата си.
    Нека ценим красотата, нека и даваме свобода.

    Поздрав и усмивка.
  • Тъжничко...
    Поздрав!
  • Красива бяла орхидея -
    любувай й се с поглед удивен!
    Прекършиш ли живеца в нея,
    ще вехне в своя плен...
    * * *
    Красотата изисква простор! Поздрав, Вили!
  • Аз също! Само с една промяна - този дом, да го направим ние със своята търпимост, толерантност към различното мнение и АБСОЛЮТНА НЕТЪРПИМОСТ към нейната липса и към всякаква проява на слободия!
  • Привет, Вили!
    Тук ме докара твоят коментар...
    НАдявам се да се шегуваш за клетката за отровните змии, защото и едно изключение вече предполага още стотици...
    Най-големите престъпления на човечеството са към Природата...
    Подтиквани от Лукавия, тези зверове унищожават всичко божествено...
    Мечтая за дните, когато човешкото господство ще се превърне в Човешка Любов и Сътворяване на Божествения ни Дом...
    Поздрав!
  • Благодаря, че ме четете! Аз просто никога не приемам съществуването на какъвто и да е вид клетка и за каквото и да било живо същество! Е ако изключим отровните змии!
  • Някой, който е пожелал и е имал възможност.
    Поздрав за този изящен стих !
  • Този, който не знае да цени и да се радва!
Предложения
: ??:??