18.01.2016 г., 17:46 ч.

Комплексарите 

  Есета » Ученически
1602 1 0
2 мин за четене

Дори аз самата не се харесвам,заради комплексите ми,че моите безсмислени и маловажни проблеми са най-жизненоважното нещо в живота ми! Понякога не се понасям,заради ужасната ми чувствителност!
            Всеки има проблеми,но не трябва да ги поставя на първо място,а да мисли мащабно! Всички сме се натъквали на статуси в социалните мрежи,изразяващи твърде дълбоки чувства за нашето повърхностно време! В днешно време оцеляват хладнокръвните, и сдържащите се от изразяване на емоции хора! Чувствителните и емоционално-крехките хора,днес често биват наричани: филмари,мамини дечица,лигльовци,сантименталисти  и т.н.!
            За да не се съсипеш емоционално и психически трябва да си твърд,да не споделяш  своето състояние на настроение,да не говориш много за проблемите от ежедневието и духовния си живот! Ако вникнем по-дълбоко ще разберем,че може би "Векът на безразличието" е 20 век,поне според мен и оттам се заражда тази безхарактерна емоционална обвивка,когато се появяват хипарите и наркотиците и  стига  до наши дни.Където никой не го интересува нищо,освен личните му блага.Когато аз започна да се оплаквам се досещам,че има хора с по-сериозни и наистина важни проблеми от моите, като например африканците,тези бедни гниещи в мизерия и неизлечими болести хора,които се радват на една глътка бистра вода,без бактерии,или пък сирийските деца,принудени да напусната родната страна заради тази,тъй жестока гражданска война.Някой изобщо дава ли си сметка на тези деца каква психическа трамва се нанася за цял живот в спомените им и в представата и за Отечество. Много мои връстници се безпокоят за това,че нямат скъпите вещи на приятеля си или пък,какво са казали за тях,някъде !

            Хорското мнение и предметите не са най-важните неща на този свят! За съжаление обаче може би стигаме до извода,че има някакво недоразумение при възпитанието на децата и вмъкването на комплексарски манталитет,предаван по ген в семейството,тъй като единици са малчуганите,които се радват на малките и важните неща в живота. Тъжната истина е,че за да станеш човек в този суров свят,трябва да опиташ и солената му страна,ако караш по лесният път няма да стигнеш далеч. Колкото по-рано моделираш характера си на твърдост,емоционална издръжливост и самосъхранение,толкова по-добре за теб ! Мнозина са хората,свикнали да живеят,като се нагаждат чрез ценностите на други,като мачкат останалите,като действат нагло и поставят собствените си приоритети пред всичко останало.
            Всички лоши качества,чувства като: наглост,егоизъм,завист, егоцентричност,лъжливост и т.н.,  са се появили заради греховете на човека,пак стигаме до извода на Библията и всъщност,че човекът е създаден за греховността на душевната и физическата същност. За съжаление тази грозна истина е еволюирала в ужасна
деградация на човешката психика!

 

            Истината е,че в този живот съществува една теорема за съхранение,а именно тази за оцеляването по време на подбора.Не този от птичето гнездо,а човешкият,бруталният,грубият,където трябва да си своебразен,безразличен и душевно глупав,за да постигнеш нещо !

© Климентина Ютерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??