22.03.2016 г., 21:24 ч.

Крачка напред 

  Есета
679 0 0
1 мин за четене

КРАЧКА НАПРЕД

Всяко дълго пътешествие започва с една единствена стъпка. Нужно е само да повярваш в себе си и в най-невъзможното. Трудът и упоритостта трябва да бъдат твоята сянка, която дори и в тъмнината да изпъква. Любовта в сърцето ти не бива да бъде изолирана, защото твоят път ще бъде дълъг и ще срещнеш какво ли не. Понякога ще падаш, но ти отново се изправяй. Раните нанесени ще бъдат твоята опора и лъчът, който, където и да идеш, ще проблясва. С всяка твоя крачка ще осъзнаваш колко много си изминал и колко още ще учиш. Дори и злото да пресече пътя ти, запази разума си. Не губи време, не се спирай никъде, защото загубеното злато може да се намери, но загубеното време никога. Не знаеш кога ще удари часът на чудото. Бъди готов за всичко, защото зад всеки ъгъл те дебнат хиляди неочаквани изненади. Докато пътят ти свършва, той отново ще започва, но тогава ти ще бъдеш на върха. Тези истини са загадка, загадки, за които дори не предполагаш. Просто си пожелай нещо и направи стъпка напред, за да се сбъдне. Тогава ти сам ще напишеш своята история!

 

Християна Рачева

© Християна Рачева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??