30.11.2008 г., 10:11 ч.

Кратка философия за фотографията 

  Есета » Философски
4628 1 3
1 мин за четене
Кратка философия  за фотографията

 

Във всяка фотографска снимка, независимо към кой стил на фотографията е, са доминиращи социалните и емоционалните аспекти, които разкриват в дълбочина философския похват за живота.

 

Когато се търси социален аспект в даден кадър, е важно да се разбере настроението като психологическа частица, фона, на който е заснет обекта и композицията, която е неразделна част от творчеството на фотографа.

 

В портретната фотография акцентът пада главно върху визията на лицето на човека, като всеки един милиметър, всяка една извивка на лицето имат огромно значение при намирането на емоции, чувства, настроения, които конструират вътрешния свят на личността.

 

Творческата конкуренция е сила за постигане на върхови точки на професионализъм във фотографията.

 

Чрез фотографията се скицират хилядите пътечки, през които човекът преминава, като се отразяват чувства, емоции, събития с ясен оттенък на щастие и тъга.

 

Да не забравяме, че социалният фон е взаимствен с емоциите при представянето на човешкото тяло в актовата фотография...!?

 

Неодушевените предмети - при подбора на композицията, светлинната тоналност и фона, на който са заснети - при тях има частица на емоционално настроение и философски замисъл на фотографското изкуство.

© Пламен Дилов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да! Зад обектива е много интересно!
  • Това ми звучи много сложно и професионално, но пък ми е интересно, защото, когато аз гледам фотография я оценявам само по това дали ми харесва или не, а никога не се запитвам каво вижда човекът зад обектива.
    Това есе ще ми даде една нова и по-различна визия към фотографията.
    Благодаря!!!
  • Доста полезно. Благодаря!
Предложения
: ??:??