10.08.2006 г., 14:38 ч.

Куба - близка и далечна 

  Есета
3342 0 8
3 мин за четене

                     Куба – близка и далечна

Първо щях да пиша за приятел, който Куба ми отне. Отишъл да живее там при баща си. После се сетих, че нямам такъв приятел. До сега всичко, което съм писала се е случило или поне чувствата на героите са ми познати, за да мога добре да изградя образите и да чувствам удовлетворение от написаното.

На края на учебната година господинът ми по литература съобщи за конкурс на тема “Куба – близка и далечна” и аз, разбира се, веднага си я записах с увереността, че ще напиша стихотворение или есе за някакъв приятел, който Куба ми отне. Сега се сетих, че нямам такъв приятел.

Музата е сложно нещо. Идва, когато си науми, удря те едно хубаво по главата да се опомниш, после си отива, а на теб не ти остава нищо друго, освен да пишеш. Чаках я аз Моята Муза да дойде и да ме удари по главата, та да ми се върне творческата мисъл, ама не идва и не идва.

После забравих за конкурса. Все пак е лято – имам си и приятел, интернет – сега ли да сядам с химикала и тетрадката пред мен?

А пък тая Муза все не идва инатливата. Ще взема да седна малко да си понахвърлям някои опорни думи, върху които ще градя разсъжденията си. Но таман да седна и уви... сестра ми станала от компа, мой ред е да влизам в MU.

И така цяло лято Куба ми е далечна. А сърце не ми дава да редя красиви думи за въображаем приятел. Пък и той сигурно ще си е добре в Куба J

И така – дойде време да предам есето си за така дългоочаквания конкурс. Понякога си мисля, че Куба ми е близка само заради това, че е далечна...

 

За конкурса”Куба – близка и далечна” 30.09.2006г.

© Велина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хъски, тва е жалък и нищожен опит от 2006г...
    ама мерси...
    не си вярвам, че "става" обаче
  • Браво бе Велинче...
  • За мен не е късно. Благодаря ти!
  • Много интересно.Малко късно се включвам,за да те подкрепя да участваш в конкурса.Пишеш хубаво,различно.Продължавай.
  • Ехеее блг
    Както и да е - тва нещо на конкурс няма да иде - няма да го предам Чар мерси най-накрая 2 думи, от външен човек
  • интересно и естествено! 5
  • Емилов?явно има нов учител по литература,а аз не знам..Не знам и какъв е конкурса,но съм убедена, че трябва да се довериш на творческата си интуиция,а не да чакаш дали някой ще го коментира или не..И аз съм писала за конкурси и олимпиади,и когато имам някакви съмнения дали съм се справила,значи нещо не е наред -> пиша наново,като се абстрахирам от стария текст и идеите в него.Мисълта ми е,че ако искаш може напишеш друго есе на същата тема,но като обърнеш на 360градуса гледната точка,нещо съвсем противоположно на първия текст да се получи.Надяввам се да съм помогнала,ако не за този,то за някой бъдещ конкурс! Успех!
  • хаха много шантаво в добрия смисъл естествено
    аз така като трябваше да пиша есета за писмения по журналистика като се подготвях - е не става и това е..няма муза - няма есе! трудно е без муза,потвърждавам
Предложения
: ??:??