17.02.2007 г., 22:16 ч.

Късо съединение... 

  Есета
1205 0 5
Късо съединение...

Аз ли не съм наред
или тези, които превръщат в шоу
историята...
Историята, въплътена в личности –
най-ценни цветя на нашата синя планета!
Да ги подредим, да ги класираме, за да съберем пари за паметник на един от тях;
или за да си намерим повод да ги споменем, защото иначе не се сещаме;
или за да си направим социологическо проучване, в което те са само средство?!
Добре е, че си имат застъпници...
Но... и опоненти...
Я да видим, ето я и шапката – слагайте левчета, моля... – за предците ни...
Защото не могат да влязат заедно в сърцата ни, само в редичка, един по един...
Е, хайде – за братята може по двама...

© Доли Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Тази класация я има по цял свят.Трябва да сме благодарни,че някой като Азис или Слави Трифонов не влезе в десятката.
  • "Всяко чудо за три дни." Истинското се помни и променя света, дано да имаме очи и сърце за него. Благодаря ви, че споделихте, Чар, Даша, Биляна.
  • дам... наистина не успях да открия смисълът на тази класация...
    най-малкото въобще не смятам, че трябва и че е редно да се степенуват по важност великите личности на българската история...та всеки от тях е изключително важен! без Аспарух нямаше да има Дунавска България, без княз Борис нямаше да съществува златният век на Симеон..така че има ли смисъл от тази глупава класация?! още повече че видяхме,че и с малко повече обединеност, всяка една група може да изкара своя кандидат напред в подреждането - като Бялото братство например....
    и въпреки всичко е жалко, че Биг Брадър може да ентусиязира всички далеч повече...
  • "Историята е учителка на живота". Нищо добро не чака народ, които не се учи от историята си.
  • замисляща ирония!
Предложения
: ??:??