18.06.2022 г., 21:56 ч.  

"Лошо, Седларов,,,,, Лошо!" 

  Есета
1019 1 32
2 мин за четене

https://fb.watch/dJv6Iw2ymn/

Преди да прочетете написаното ви моля да изгледате клипчето, така ще разберете за това, което пиша.

  Почти втора година ще стане, откакто влязох в сайта. И още в началото написах, че го правя, защото искам да разбера, дали в България има все още интелектуална и творческа прослойка. Написах също така, че не мога да пиша стихове или проза, защото преценявам, че не съм писател. Вероятно повечето си казаха "Да бе, да. Мисли се за писател и какво ли не!", изхождайки от личен опит. Уви, като видяха, че трия поголовно и не ми пука за звездички и предизвикателства, решиха "Тоя е извратялник" Обаче успях да проведа частично обследването си и не обработените данни са:

Стихче-касичка

Разказче-касичка

Поемка- касичка

Коркодилче- музичка. Само че не се слуша.

и по съвременни

Бял стих-касичка

Римувана проза-касичка

Да, разбирам, всички тук са аматьори, но има разлика между аматьор и интелигентен аматьор. Интелигентният аматьор го интересува коментара под произведението му, защото така има представа, какво е сътворил./ако не е разбира се коментар-"прекрасно, харесах, браво" и всякакви такива с по една дума, или пък не адекватни заяждания/. Другият аматьор го интересуват звездички, сърчица, грамотички и коментари свързани с браво. Така творбата му става стихче-касичка или разказче-касичка. Всъщност най-важното за аматьора е да види, дали наистина написаното от него има стойност или е боза, но със звездички и коментари от сорта - прегръщам те, прекрасна си, чудесно, приема просто едно лицемерие или по-скоро не прочитане и осмисляне на произведението му. Това едва ли ще му даде правилна насока в мисленето.

Реално тук в сайта хора с талант, по моя преценка са по-малко от пръстите на едната ми ръка, но талантът е дар от Бога, а интелектът е нещото, което сам изграждаш и затова да се прецени една нация, дали има интелектуален  потенциал е, доколко народът и се стреми към усъвършенстване. За съжаление, до тук търсенето, което проведох не ме насочи към някакво такова множество. Към хора, които се стремят да се усъвършенстват и асимилират поетата от тях информация, опитвайки се със своите си възможности да го претворят в някакво произведение. Да дадат образ на чувствата и знанията си.

Затова написах заглавието "Лошо, Седларов,,,, лошо!", защото виждам една манифактурка за ниско качествени куче-касичка, коркодилче-писалка и марсианка, която казва "Мамо", но не го казва. Погледнете, колко хора с талант са напуснали сайта, същото е и с държавата, същото е и с работното ни място. Така остават посредствените, блюдолизниците и всякакви хора решили, че развитието им е в това да хвалят глупостта.

Знам, че ще бъда отново заядливият Омразник, но не мога да бъда лицемер, който е извадил на принтер 1000 пъти "Браво!" и го раздава на път и под път, де кого види и насреща получава "звездички". Просто съм такъв и смятам това за добра черта в характера си.

Но експериментът продължава. :)

© Гедеон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравейте, благодаря, че сте отделили време да изразите мислите си публично. Факт е, че не съм обърнала внимание на каквито и да било "грешки' в текста (от коментарите разбирам, че имало забележки), но така е, като четеш, без дори да премигваш. За мен ще е удоволствие да продължа да виждам ваши коментари под публикациите си - критика, впечатление, каквото и да е, защото ако те привличат вниманието на разсъждаващите хора, значи постигам целта си. Поздрави!
  • Изби ме на поезия

    Кой си ти бе, малък, тъпичък пигмей?!
    Няма ли да спреш да бълваш, този огън, като змей.
    Кой си ти бе, мижавата, сива пападурка.
    Ходи в гьола си се пльоскай, ти безлична мижитурка.
    Кой си ти бе, дето откровенец се зовеш.
    Вземай си есето тъпо, щом не казваш "браво", аааде беж.
    Кой си ти бе,,,,,,
    Ето това е стих та дрънка, очаквам сърчица и звездички и поне един коментар с "невероятно,,, разкош,,,, браво,,,,,, Маестро!!! 👏👏👏❤️❤️❤️" 😂
  • Тук става дума за това, да се публикуват смислени текстове, а не оригинални абсурди на безсмислието. Също така в коментарите да се казва истината или изобщо да не се коментира, а не да се хвали. Защото четейки хвалбите под несмислени брътвежи и ако приема, че тези хвалби са искрени, то изводите са плачевни/в което не искам да повярвам/ Остава, че са неискрени.
  • Мили мои, прочетете написаното по-горе. Някъде да се споменава, колко съм велик, не. Защо според вас търсенето на "изчезналия Кивот" е проява на мегаломания.
    Написах много точно, че не мога да пиша и то не,,, за да ви излъжа с потайна мисъл. Просто, защото го преценявам така.
  • Ами те не съвпадат, Блу И като мислиш така, какво право имаш да казваш на някой дали да се афишира или не? Ти го виждаш, като афиширане, аз не го виждам така, афиширане е примитивност. Четейки творбите на този автор тук, да мислиш, че е примитивен, е меко казано наивност
  • щураче (любимка) Всеки живее и преценява света на база собствените си разбирания. Абсурдно е твоите и моите преценки за всичко да съвпадат.
  • Щураче, вече се обидих след коментарът ти.
    Обаче, това че не мога да изсвиря на орган "Токата и фуга в ре минор" не ми пречи да я коментирам, когато е изпълнена на гъдулка.
  • Блу, той не се изживява, като изключение, той е изключение и ако някой не може да различава изключенията, толкова по-зле за този някой. Говоря логично, далеч не целя да обидя някого и даже ми е странно, че коментиралите тук възприемат текста, като обида, тъй като интелектът не се характеризира с докачливост и първото, което вижда винаги да е обида /нали за обидените говорите/
  • Ами нали сайта е място за афиши, къде да се афиширам, че съм Канибал. Въпреки, че повторената лъжа много пъти става истина за някого. Особено, ако го хвалят.
    В момента преглъщам една запетая.
    Тук простолюдие няма от патриций нагоре.
  • Съвет от мен /ако си склонен да приемаш съвети от простолюдието/ : за какъвто и да се мислиш, не го афиширай. Не винаги нещо, повторено много пъти се приема като истина.
  • Блу, аз съм изключителен Канибал, който все още се изживява, като търсач на ... ( онуй нещо) "дето знаийто живей" в него.
  • ' Що си мислиш, че само ти експериментираш? Другите просто не го пишат. Само си правят изводи. Включително и за теб. Не се изживявай като изключение.
  • Неее, Катя не съм огорчен. По-скоро съм тъжно развеселен.
    В момента правя компоти, защото съм глупав еснаф, но на всяка капачка с маркер пиша запетайка, за да се усетя през зимата интелектуалец.
  • И друг път съм чела подобни разсъждения, но в други сайтове. Пишат ги хора, които са огорчени, обидени и неудовлетворени. След това напускат. Може би и ти го обмисляш. В такива случаи избягвам да давам съвети, защото човек е там където му е добре.
    Беше ми интересно, Ви.
  • Канибалка
    Яде запетайки. Пазете се,,,,,, ще изяде и вашите!!!
  • Аз съм свободен човек и не се съобразявам със запетайки, точки и т.н., пиша както аз преценя за добре По какво ме преценяват другите е тяхна си работа
  • Оставих ги в заглавието, като на шведска маса, на който му трябват запетайки да си взема.
    Това, Канибал би ли го направил? Въпреки, че творец със запетайка е по-вкусен.
  • Турни една запетайка и пред "изхождайки", деепричастие е
  • Там ядат сурова храна, а аз се храня само с добре обработени творци.
  • Идвй в Япония да те излекувам от канибализма.Ще те черпя с басаши и за нула време ще забравиш за човешкото месо.
  • Сложих повече запетайки, за да бъда Канибал- Запетайката. "Интелектуалец" .
  • Да, убедена съм
  • Канибал ,,,,, а може би Ханибал 🙄🤔
  • Самият факт, че веднага се насочи към фесбук, е достатъчно показателен, че НЕ четеш и НЕ дириш истината. Има достатъчно места, където може да четеш - и стари, и нови автори. А както казах - съмнявам се да си изчел всичко тук. И интересно ми е на каква основа е твърдението за еди-колко си автори, които заслужавали твоето внимание? Всъщност ти кой си ?
  • Коментарът ти е за пет звездички, сърце и няколко запетайки (запетайката е много съществен знак за интелигентност) Може би си забелязала, че много често поставям пълен и непълен член, за да дам на интелектуалците да се изявят. Права си трябва да търся отговора във фейсбук.
    За съжаление разбрах, че не съм разбран, заради пропуснатите запетайки.
    Ами дишайте, не съм канибал или садист да задушавам хората. Има едно много хубаво произведение на Вонегът за квасните гъби.
  • Имаше един Канибал в сайта, който се изживяваше като ментор, както и ти започваш да се проявяш между другото. За две години се съмнявам да си прочел де що има из сайта. А от този род писания като твоето т.нар "есе" са публикувани предостатъчно. Извинявай, малко ми е смешно така декларираното желание "да разбера дали в България...." И точно тук ли реши да намериш отговор? Мисля си, че и друг път си влизал с други никове. Остави хората да дишат - това е свободата, който както иска - какво ще остане - други ще решат. Това, че талантливи хора са напуснали сайта, не означава, че са спрели да пишат. Пишат си.
    п.п. Не е зле да пооправиш малко и граматиката си. Пред обръщение се пише запетая - Лошо, Седларов...; "дотук" - е една дума; "дали наистина... или..." - пред второто или също е нужна запетая - това е форма "или-или".
    Имам още забележки, но нямам време да се занимавам с глупости.
  • Жунин тойро.( Хората са различни!)
  • Субете но атама о кириотосу?
  • Торанага сама би казал: Карера но атама о кириотоси!
  • Просто така го разчетох. Извинявай, че не съм те разбрала правилно! А този, който пише за похвали, рано или късно жестоко се разочарова и обиден напуска сайта.
  • Таня, не знам защо реши, че се облекчавам. Почти същото го бях чел в твои коментари относно предизвикателства и коментари. Явно не си разбрала правилно, което съм написал. Ни най-малко не обвинявам конкретно някого, а начинът на мислене на масата, която пише единствено за похвали.
  • Надявам се, че след като си публикувал това, вече ти е олекнало! От 14 години съм в този сайт и не се опитвам да класифицирам хората. Всеки си има своя мотив да остане или да си тръгне, как и кого ще коментира, също. Изводите си ги правим на база на натрупания опит. А моят след толкова много години тук е, че най-разочаровани са неудовлетворените, недооценените, тези които се състезават с другите. Ако творим за собствено удоволствие, състезавайки се основно със себе си, тогава няма да има нужда и от подобни ексеприменти!
Предложения
: ??:??