29.11.2007 г., 14:55 ч.

Лудост в единствено число 

  Есета
1440 0 4
1 мин за четене

Когато в центъра на живота Ти се съберат всички ТВОИ истини, неистини, страхове, успехи, неуспехи, страдания, щастия, преодолявания, комплекси, желания, страсти, реалности и нереалности... Как се чувстваш? Луд. А лудостта Ти те е спасявала, връщала Ти е стремежа. За какво…? Живот! Има те! Дишаш! Искаш да те има и да дишаш! Вървиш срещу движеща се кола и виждаш как “се блъскаш в нея”. Пиеш кафе на шестия етаж и виждаш как “ летиш надолу от него”. Радваш се на слънцето в ноемврийския ден, на кафевите жълтооранжевозелени листа. Бършеш сълзите си, провокирани от дъжда, а може би от дълбините, които виждаш в своята душа. Искаш да те няма, но искаш и да си жив! Не по инерция и общоприетост. Общоприетостта е губене на индивидуализма. Излезеш ли от нея си странник, имащ нужда от психиатър. Чуваш отстрани дребни шушукания. Виждаш учудени погледи: ”Не е добре…”

 

Лудост или индивидуализъм. Май има нещо общо? Дали е самота? Защото си сам и се опитваш да се бориш със своите страхове, пробутани ТИ от общоприетостта!

 

М, 28.11.2007

© Малина Арнаудова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това, което не разбираме, най-често наричаме Лудост.
  • Джули благодаря ти за поздрава.Радвам се че ти е харесало,но не твърдя че всяка лудост е индивидуализъм а че може би има нещо общо.До скоро.
  • Но не всяка лудост е индивитуализъм. Иначе съм съгласна с теб (:: Хубави разсъждения. Поздрав!
  • Хареса ми! Това е реалността!
Предложения
: ??:??