2.05.2006 г., 20:59 ч.

ЛЮБИМ СПОРТ, ЛЮБИМ ОТБОР И ЛЮБИМ ИГРАЧ 

  Есета
9133 0 4
4 мин за четене

   За мен футболът е един от най-красивите спортове в света, даже бих казала най-добрият. Да се доближа до него бе просто едно страхотно изживяване и все още е. Благославявам денят, в който се докоснах до него и вечно ще съм благодарна на Бога, че се осъзнах и започнах да го следя в продължение на години. Казвам всичко това, понеже съм момиче, а пък повечето момичета не харесват много футбола и им "прилошава" само ако го забележат по някоя програма. Годината, в която започнах да следя с интерес този прекрасен спорт, бе 2002 или 2003. Но тук ще спомена, че следя най-вече английския футбол, отколкото да речем испанския или италианския. Разбира се гледам да съм "в крак" и с първенствата в Испания, Италия, Франция и Германия, но най-вече следя Англия. Самото първенство ми харесва, а пък и всичко там е идеално. По-добро първенство не съм виждала от английското, нищо че някои хора казват, че то не било кой знае колко интересно за гледане. В такъв момент се опитвам да не обръщам внимание на такива критики, макар че понякога трудно успявам, но както и да е...
  Любимият ми отбор е ЧЕЛСИ, макар че ми допада и играта на ЛИВЪРПУЛ. Но в крайна сметка ако ме попитате, аз във всеки един отбор от Англия ми харесва нещо. Тъй че харесват ми всички отбори, но ЧЕЛСИ ми харесват най-много. Аз не съм един от най-привържените фенове на даден отбор, но съм прекалено привързана към ЧЕЛСИ - бих казала яростно привързана. Защото ако някъде чуя някаква критика към този мой любим отбор прекалено много се ядосвам. Защото аз много добре помня времето, когато АРСЕНАЛ и МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД бяха най-добрите в Англия и или единия или другия печелиха първенството в Англия. Тогава не се обсъждаше какви са и защо са, а пък сега като стане дума за ЧЕЛСИ всеки ги оплюва наляво и надясно. А аз не мога да разбера защо. Какво толкова им има на момчетата? Много са си добре даже. Някои пък даже ги мразят заради настоящият им треньор Жозе Мауриньо. Да, вярно че е малко "арогантен", но пък е постигнал такива успехи с бившия си клуб ПОРТО. Вярно е също, че който и да сложиш на кормилото на отбор, изграден от изявени "звезди" - то той ще се справи, обаче не е съвсем така. Защото се вижда, че в ЧЕЛСИ има какво още да се иска. Трябва още много да се работи върху това ЧЕЛСИ да могат във всеки един мач да печелят повече от убедително. Тъй че колкото и "звезди" да си събрал пак може да имаш проблеми. Така че да не ми знаят много-много разните му там коментатори, зрители и прочие за това какви били ЧЕЛСИ и така нататък, защото вече наистина ми писна само да оплюват този клуб. Нито една добра дума не съм чула за ЧЕЛСИ, ами то почти винаги гледат "лошата" им страна. Е, аз не съм съгласна в нито едно отношение с тях, но ще продължавам да си мълча, каквото и да ми коства това. Важното е ние, феновете, да продължаваме да обичаме своите клубове и да не ни интересува какво мислят другите хора.
  Любимият ми футболист е Франк Лампард - той е просто невероятен. Бих казала, че следя кариерата му от доста време насам. Той е един от най-вълнуващите играчи за наблюдаване в днешно време, според мен. Вижда се, че не го интересуват чак толкова индивидуалните награди, а може би повече го интересуват общите, колективните успехи с ЧЕЛСИ и с националния отбор на Англия. Според мен, той е израснал доста на футболно ниво и за мен, той може да реши всеки един мач, в който играе. Той е чудесен футболист - умее да играе изключително офанзивно, но също така играе и доста добре в дефанзивен план. Когато играе на терена, той показва страхотна игра и умее да играе в екип, което е много важно качество във футбола. Головете му са просто невероятни, с неговата запазена марка - далечен шут и гол! - всеки път се удивлявам, когато той вкара гол, защото какъвто и гол да вкара, аз знам, че голът ще е невероятен! Друго важно качество в играта на Лампард се състои в това, че за който и отбор да играе - било то за ЧЕЛСИ или за националния отбор - той се раздава с цялото си сърце и душа! Той е сърцето и мозъкът на всеки един от отборите, в които играе. Той е сърцето - вече казах защо е така. Ами защото се раздава винаги - винаги дава всичко от себе си. А той е мозъкът, защото е изключително умен и винаги може да измисли нещо много интересно - някоя атака ли ще е или нещо друго... Както се казва играч от класа!!! Това че той има най-много голове досега за своя клуб ЧЕЛСИ е нещо много изключително - пък като си помисля, че той е полузащитник - е, това е много добре за него. За мен по-добър от него няма - той е най-невероятният играч, който съм виждала.
  За край какво мога да кажа? Футболът за мен е най-великият спорт в целия свят и аз няма да спра да му се наслаждавам. А що се отнася до ЧЕЛСИ и Франк Лампард - никой не може да ме убеди в това, че те не са нещо особено. Напротив те са най-стойностното нещо, което съм виждала и никога няма да се откажа от вярата си в тях. Убедена съм, че един ден всичко ще се оправи и нещата ще тръгнат към по-добро и поне малко повече ще уважават ЧЕЛСИ, но дотогава искам да знаете само едно нещо - формата е временна - класата е вечна!

© Мария Панайотова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много добро! Винаги ме е радвало да прочета компетентно мнение на някое момиче за футбола Оценявам страстта, с която поддържаш любимия си отбор Нищо, че съм от другата страна - стар "ливърпулец" и още по-стар "цесекар". Това няма значение - футболът трябва да събира, а не да разделя! Поздравявам
  • пусни го в спортния коментар на някой вестник!
  • Браво, хубаво е, че харесваш футбола. Един красив спорт, превърнал се в империя на парите.
    Поздрави! Малко сме жените обичащи един отбор и една идея - синята идея (за теб - Челси, за мен - Левски) !
  • Само Челси! И Франки! Много ме радваш
Предложения
: ??:??