26.03.2011 г., 20:45 ч.

Любов 

  Есета
1300 0 1
1 мин за четене

 

Любов! Туй прекрасно чувство, навяващо щастие и тъга. Тя е дълбоко,  вълнуващо и вечно преживяване,  като сладостно ухание.

Има толкова много видове любов. Страстна любов, приятелска любов, любов между нас и семействата ни. Любовта е същественото в живота.
Да имате едно хубаво разположение на сърцето си, да изчезнат всички кисели чувства и постъпки. Няма по-хубаво нещо на света от любовта. Каква радост е да имате едно същество, на което да разчитате напълно. Злото се стопява пред любовта.
Любов! Дума, носеща магия. Да обичаме значи да прощаваме, да се обогатяваме.
Живее ли се без любов? Задушавам се дори при мисълта, че има хора, които не могат да обичат! Тя не се подчинява на никакви закони, сама решава кога да се появи, кога да пламне. Всичко се крие в нея, тя е слънчевата светлина, водата в езерото, полъхът на морски бриз и дори усмивката на непознатия. Можеш да я разпознаеш в майчинския инстинкт, в приятелските взаимоотношения, във влюбването и изразяването на влюбването, в доверието, предаността. А как е хубаво да чуеш "обичам те", преди да заспиш. При любовта няма ултиматуми.
Любовта е единственият начин да достигнеш до най-възвишената част от личността на друго човешко същество. Чрез своята любов той е готов да види способностите и особеностите на обикнатия човек.

© Михаела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??