25.03.2006 г., 12:33 ч.

Любов 

  Есета
2259 0 4
   Ние хората казваме,че познаваме много чуства-приятелстбо, щастие, мъка, радост и още много  други но за мен светат не би оцелял без едно чуство наречено "любов".Любовта е още от  саздаването на света! Първите хора Адам и Ева сащо са се обичали . До ден днешен това  чуство се е запазило!
  Любов това е свято нещо. Заради това чуство за се водели даже воини-воината при Троя. Хората се влюбват , саздават поколение и след време умират . Благодарение на това чуство сам се родил и аз и ти които четеш това и всички ние на този свят .
  За жалост и в любовта има горчивина ! Хората си казват , че се обичат ,а по някои път даже си изневеряват. Него разбирам това .  

© Алек Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добро е,но има още какво да се желае
  • браво,дечко-предстои ти да научиш още много неща за любовта и хубави и лоши,но почакай...
  • Любовта е много, много повече от това, което си написал ..
    Няма дълбочина в текста..
  • Наблегни малко на правописа...
    Не всички сме родени благодарение на любовта,а по-скоро на моментната страст...
    Хората се вричат доживот и два месеца по-късно се развеждат...Нима това е любов?
Предложения
: ??:??