7.10.2007 г., 16:06 ч.

Любов и звезди 

  Есета » Ученически
3760 1 6
1 мин за четене
 

    Още от древни времена хората са гадаели с помощта на звездите своите съдби. Те са вярвали, че всеки човек има своя пътеводна звезда, която е определяла всеки миг от неговия живот. А дали това е така? Дали наистина звездите оказват влияние върху нашите мисли и чувства? Дали тези малки пламъчета знаят какво ни предстои, в кого ще се влюбим и кога ще открием любовта?

      За всеки човек звездите не са едни и същи. Всеки ги вижда и възприема по свой собствен начин. Но едно е сигурно - звездите карат всеки да мечтае! Да вярва, че там някъде в безкрая на звездния небосклон има една единствена звезда, която блещука само за него, която е изковала неговата съдба.

      А какво е любовта в сравнение със звездите? Една капка наслада във вечността. Капка, която ни завладява и подчинява чувствата и разума ни на себе си. Любовта е най-мощната сила в живота, която може да те прати в рая. Дали тази сила се определя от звездите? Аз мисля, че това е така. Със започването на един нов живот, започва и една нова история предначертана от звездите. Още от първия миг на своя живот на всяко човешко същество му е предопределено да обича и да бъде обичано. Всеки човек мечтае да срещне любовта. Всеки търси своята половинка  като знае, че тя е някъде там и чака да бъде открита още от своята поява.

      През целия си живот човек се стреми да бъде щастлив и обичан, да открие липсващата част от себе си. А е нужно толкова малко за това - да отправи поглед към звездите, да се порови дълбоко в своето сърце, в своята същност и ще разбере къде се крие тази така търсена и желана от всеки голяма любов.

© Луна Пълнолунова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • MagicFriend това съм го писала за дом. работа по Астрономия Знам, че не се е получило мн добре, а и всеки си има своя гледна точка и вярва в различни неща. А тези, които не вярват в любовта за мен не са хора, аз вярвам в нея
  • А какво са звездите за любовта?За мен просто фон Познавам много хора(по някаква случайност са все от женски пол),които не вярват в любовта и това за мен е тъжно колкото и да твърдят,че така им е добре.Мен звездите не ме карат да мечтая,защото за мен има само една звезда,която за жалост е на земята.Много бих се радвал,ако беше на небето където и е мястото,щях всяка вечер да я виждам колкото до хората в древните времена...те са имали грешна представа за формата на земята така че не им се доверявай много много ;Р
  • Радвам се че ви е харесало, писах го вдъхновена от празника на Св.Валентин
  • Много е хубаво, прелест.Удоволствие беше да прочета, с обич Зоя.
  • Много хубаво си го написала!
  • Прекрасно е ...
Предложения
: ??:??