17.11.2005 г., 0:09 ч.

Любов ли е? 

  Есета
2734 0 6
2 мин за четене

Спри! Не го прекавай! Нека той ти каже всичко! ...A после, ще решиш Любов ли е? Но какво ли ти разбираш от любов?-какво разбира и той? И нима всичко се е изговорило за нея, че дори не искаш да го чуеш? Или те е страх и аз незнам.
Но любовта не е предмет , който можеш да имаш, тя не е човек ,който можеш да притежаваш. Тя е навсякъде около теб. Тя е вътре в него, може би и в теб.
Знам "НезнаеШ", но понякога това е по добрия изход от тунела.
По-добре сега, отколкото след време, когато вече ще е късно и ще боли.
И ето точно тук е време да ти кажа нещо за любовта, която те кара да плачеш,
която кара и мен.
Да защото, от болката,от безразличните очи, които казват много повече от думите,се вливаш в истината на нещата. От ръцете, нашепващи сбогуване, болката от един свят на мечти, където ти си звездата в неговата вселена.
Защото ти си всичко за него в този свят.
Но погледни-виж очите му,нима и те мълчат като теб?
Защо правиш днес това?-и забрави,колкото много се бори,за да бъде твой. А сега? Когато вече го имаш, искаш нещо ново, искаш нещо друго. Нима това е любовта за теб? Само цел, изпълнена със задоволство от постигнатото. И след всеки опит следва друг..Поредния.
Защо изричаше "Обичам Те" ?
Защо му казваше всичките красиви думи и му съсдаде онзи прекрасен свят, който успя да разрушиш само за секунди? А той, той бе с друга, но малко ли се промени и не те забрави, а ти малко ли сълзи излака, за да го спечелиш? Сега стои до теб и те Обича. Но ти си друга знам и променена, Любовта те промени, Болката те преобрази и не те интерува той.Но нима това не е любов.Всичко правиш, за да си го върнеш. Но защо на него, защо трябва да наказваш другите Заради Предишните? -но и ти сама не можеш да си отговориш.
Свикнала си все да получаваш, а когато го получиш, вече не ти парави впечатление, именно защото знаеш,че го имаш.
Но точно това искаше Ти -Непостижимата цел да стане постижима.
И да признавам го-Успя и тои се влюби!
Сега е тук, но ти къде си?
Спри! Не го прекъсвай!
Нека той ти каже всичко, нека просто да ти каже пак "Обичам те" , а после ще решиш Любов ли  е?

© МаГи Ст Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • страхотно е
  • може би да
  • Наистина е супер.. Накара ме да се замисля ! И аз си задавам същите въпроси, но така и немога да си отговоря .. Може би така трябва да бъде
  • оооо 10ххх ) мн се радвамм ,че ти хареса
  • Еми то е писано в един момент,в които описвах самата себеси и горе-долу някои мои приатели.За това че се явява като огледало със самата мен тва е смисала.Кадето АЗ питам себеси-защо правя всичко ,за да спечеля някой,а когато го имам с две думи не ми пука за него и тука има една фраза "защо наказваш другите заради предишните".Имаше го тоя период в моя живот и някак си аве за себе си съм го написала . Как любовта ражда Омраза и гняв..-Но това вече за гнева ми е друго есе,което като имам време ще кача
  • Много е хубаво,но ми е интересно от какво е вдъхновено?!По твое лично преживяване ли е?!или по впечатление от нечие друго?може би на добър приятел/ка?!
Предложения
: ??:??