4.11.2008 г., 21:22 ч.

Любов от пръв поглед...? 

  Есета » Любовни
8304 0 6
2 мин за четене

 

                                           Любов от пръв поглед…?

                                                

 

              Наистина ли някой от Вас може да се закълне, че е срещал любовта от пръв поглед. Съществува ли въобще любов, която с един поглед може да бъде събудена…

               В днешно време хората трудно изразяват чувствата си и пробуждат това, което изпълва сърцата им, но наистина ли само при срещането на два погледа пламва тази любов-голямата и необуздана? Навсякъде срещаме влюбени двойки и не беше трудно да се запитам - как се е родила любовта им, прост допир или поглед е отприщил тези чувства?

                Моя приятелка е влюбена до полуда в своя партньор и когато я попитах как е станало това, тя каза, че просто са се влюбили от пръв поглед, това не е ли поредната банална фраза, родила се от филми и песни, създаваща илюзията за идеалната любов! Как може да срещнеш непознатото и само погледът му да пробуди толкова сериозни чувства в теб? Страстните погледи не са ли носители само на феромони, смесени с желанието този път да е “той”, дългоочакваната ти любов? Но наистина ли на света има още толкова отчаяни и заблудени хора, които все още вярват в любовта от пръв поглед? Не стават ли твърде много питанките по този въпрос?

                  Доста от двойките, които познавам, обаче продължават да твърдят, че просто са се срещнали на улицата и техните погледи са изричали всичко това, което самите те не биха могли… Кое още ги кара да вярват в това изтъркано клише, дали не е тяхното очакване най-сетне да срещнат човека, който ще сподели живота им или не е страхът, който им казва, че ще си останат сами и лимитът им на чакане е на път да изтече?

                  В крайна сметка този тип хора винаги ще продължават да вярват в любовта от пръв поглед и никой не може да промени това, но ако много се задълбочат и се замислят, ще осъзнаят, че такава любов не съществува, тя е просто една от заблудите на света, която се е оформила с помощта именно на тези наивни и вечно чакащи хора!

© Лора Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • да аз я срещнах и съм много щастлива в момента обичам го повече от всичко на света ,той е момчето което чаках толкова време
  • Ами на мен ми се случи,да и не беше само едно привличане.Този човек ме промени,промени живота ми... и обичам го.Заедно сме вече 6 месеца и искам да сме заедно и още 60 години (живи и здрави)... не мога без него,той ми показа какво е да обичаш истински.Пожелавам го на всеки да намери по такъв начин човека който ще обича истински,защото нали знаете "За хубавите неща трябва време,прекрасните се случват изведнъж"
  • ами да случвало ми се е,разбира се но аз говоря за наистина любовта-тази,без която не можем,тази, с която дишаме и живеем иначе за другото е ясно,че може с поглед, с усмивка,с докосване
  • Ако няма любов от пръв поглед...значи има от втори. Човек лесно се влюбва, но трудно обича. Погледът може да значи нищо, може да значи и всичко. Поредното страхотно есе с интересна гледна точка!
  • Ей, я малко по-оптимистично? Не ти ли се е случвало да се "влюбиш" за 5 минутки в автобуса? Ей така, до спирката ти или неговата и после цял ден да се сещаш и да се усмихваш? Жалко... А колкото до сериозно влюбване от пръв поглед - не мисля, първо се харесват и после постепенно се влюбват. А може и да го има, кои знае? Теорията с феромоните ... Иначе, добре си го написала
  • може би не е точно "любовЮ от пръв поглед, но със сигурност е нещо повече от просто силно привличене.. няма как да се обясни - просто трябва да се почувтсва пожелавам ти го!
Предложения
: ??:??