Любов? има ли такова нещо? Съществува ли въобще? Кога ще я срещнем? Още много въпроси има? На които рядко, много трудно или никога не намираме отговор. Какво е любов? За това чувство няма думи, ако не си я почувствал, но ако си го направил, то тогава можеш да пишеш много, ама много.
Любов, това чувство може да замести всяко друго. Любов не е само да караш другия човек (половинката ти) да се чувства добре, любов е когато караш половинката ти да се чувства добре и ти се радваш за това. Любов е когато любимата ти спи, а ти не можеш да заспиш, не защото не ти се спи. Или защото утре не си на работа/училище. Защото няма по-красиво от това да виждаш най-красивото за теб нещо до теб, да спи, да знаеш,че едва ли ще усети, ако я целунеш, погалиш. Но да го правиш, защото го искаш, защото знаеш, че тя е най-доброто за теб. И не говоря за любовта от вчера за днес, на по 1-2 седмици, където цари 'истинска любов' където се 'обичат' и друго, говоря за времето от година-две нагоре, но не винаги времето е определящо да има чувства. Абе любов е това чувство което всеки иска да изпита, но после съжалява. Както любовта така и всичко си има своя край. Не спорете, сега. Едно време е било друго, след като се ожениш си с този човек до край. Жалко че не е така и сега. Жалко че жените стават все по-материални, а мъжете започват да търсят все по-лесното и лесното. Истинските хора останаха кът. Това е грозно. Секс (с извинения) можеш да получиш почти от всяка, да не кажа и от всяка. Но любов, не от всяка с която си спал. Трудно е да се пише толкова, при положение, че и аз вече проклинам любовта, именно заради горе изброеното нещо. Парите в днешно време купуват любов? Но каква? За една, за две вечери ? И след това нова ? Няма смисъл от това. Всеки който е изпитвал истинска любов, може да го потвърди. Доста хора ще кажат, това са глупости. Че съществува вечна любов, че още обичат първата си половинка. Ако наистина има такива, то ще се броят на пръстите на едната ми ръка. Това е много тъжно, поради факта, че със всеки един от опитите да намериш нещо истинско, срещаш дървото. И след даден Н-ти път се отказваш. Или пък нараняваш някой защото старата ти половинка е бил/а кофти човек, прецакал ви е и вие да го върнете на сегашната ви. Един съвет, недейте, 2 години съжалявам за една такава постъпка и до ден днешен не ми върви в любовта поради тази причина. В главата ми е само една жена, с която се подиграх защото си мислех ,че бях "влюбен" , но уви.
© Павел Всички права запазени