5.09.2006 г., 18:17 ч.

Любовта 

  Есета
3996 0 6
1 мин за четене
Всеки един човек поне  веднаж в живота си изпитва чувствата, които ти предоставя истинската любов. Споделената любов е като една приказка, в която геройте са толкова щастливи, че виждат само положителните страни в живота им. Тя ги кара да забравят за всичко друго, което ги заобикаля и съсредоточава мислите само към любимия човек. Тая малка фея прави чудеса с хората, който я изпитват и вярват, че истинската любов съществува и се крие дълбоко в сърцата и душите на хората. Има различни видове любов: към родители, близки или приятели, но най-силната и най-красива любов е тази към човека, със който си готов да споделиш целия си живот и си готов да преминеш през всяко едно препятстивие, за да си щастилив. Понякога се случва любовта, която изпитваме към някой да не бъде споделена,това кара човек да се подтиска в себе си, да страда и да вижда само негативизмите, които го заобикалят. Несподелената любов поражда огромна болка в сърцето на влюбения. Но когато това прекрасно чуство бъде взаимно прави влюбените да сияят от щастие и  ги кара да обичат целия свят. Затова не трябва да затваряме сърцата си за тези, който ни обичат и да си усложняваме живота. Трябва да се оставим да бъдем обичани. Има любов, която се появява още от пръв поглед, но по често тя се появава постепенно, след като опознаем човека до себеси и виждаме в него не само външната, но и вътрешната красота. Любовта е велика и когато дойде при нас ние не трябва да я пускаме да си отиде, а трябва до последен дъх да се борим за нея. Вярвайте в искрената и чиста любов, защото тя съществува и ни прави щастливи.

© Ваня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Любовта. Тя е като истнското приятелство. Любовта и приятелството са основна движеща сила при човеците...!!! Така че любовта и приятелството са ценни и скъпи богатства на човека. Ако те бъдат изгубени, губи се и смисалът на живота на хората, т.е. приятелството и любовта правят смислен живота ни на тази Земя, на която сме гости, за което не бива да забравяме.
  • Хареса ми... продължавай да пишеш !
  • Да, хубави неща казваш. Но понякога не можем да я задържим при нас, каквото и да правим. По-добре да я пуснем. Ако е писано ще се върне при нас, ако ли не...просто не е тази Но си права за това което се усеща, когато обичаш Поздрави!
  • Браво,Ваня!Есето ти е мн добро, според моето скромно мнение, и всичко , което си казала е мн вярно,освен,че дори и когато си с любимия могат да изникнат някакви дрезги,които в последствие се оправят в името на любовта.Поздрав!
  • Поздравления! Наистина много хубаво и искрено есе. Пожелавам ти да продължаваш да вярваш в тази истинска любов!!!
  • Браво много е хубаво. Любовта както обича така и може да нарани, пожелавам ти само да бадеш обичана!!!
Предложения
: ??:??