1.12.2004 г., 19:00 ч.

Любовта 

  Есета
5448 0 8
1 мин за четене

Любовта

 

 Любовта! Много пъти съм се чудил що е това “Любов”? Всеки път отговорите са отрицателни. Всеки път стигам до един и същи извод : Любов = Илюзия. Любовта е само една илюзия. Тя е само извинение за извършване на полов акт. Тя е само извинение , целувки, опипване и най-накрая секс. До какво сме стигнали! Следваме само животинския си инстинкт! Всичко това ме изяжда от вътре, защото разбирам че никога няма да изпитам дори “любов”, а пък аз търся тъй наречената  “истинска любов”! Това е моето мнение до ден днешен, но това е импулсът изпратен от моя ум. Сърцето ми не е на същото мнение! Всеки път като погледна очите и, когато подуша парфюма и, когато видя чистото и лице, сърцето ми започва да бие силно. Дъхът ми спира и мигът, в който я видя става вечност! Макар и да знам, че любовта не е взаимна и може би никога няма да е, макар да знам, че любовта е илюзия, аз продължавам да гледам с грижовен и влюбен поглед. Макар да знам всичко това аз пак се влюбвам!

 Всичко това ме довежда до една мисъл : Ние хората сме супер заблудени, толкоз далеч от истинския смисъл на живота!

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • именно това е ..
  • браво есето ти е SUPER!!!
  • много е хубаво
  • хахахахахахахахахахахахахахаххахаа Ами Илиане , ако сега все пак ти кажа , че любов има ? И е само въпрос на време , зада достигне и до теб ? Само едно ще ти кажа : ж най - неочакваниа момент ще те удари ... Не бързай имаш време
    Иначе есето е супер 6 от мен
  • каспър мерси .... радвам се че някой намира полза от моите есета и разкази ... съжалявам че не съм го направил по дълго но съм свикнал по кратко да си изразявам мисълта ... вез много овъртане
  • мерси
  • Браво, Илияне! Точно така е и си говорехме далго за това и съм съвсем съгласен с теб!
  • Браво..!Това наистина си е така..Някой хора пък изобшо не знаят какво е любовта..това е още по-лошо..Есето ти наистина е много вярно!От мен 6 !
Предложения
: ??:??