12.09.2006 г., 17:04 ч.

Любовта има своите закони  

  Есета
2369 0 1
1 мин за четене

 

                                            Любовта има своите закони 
                                                                   /Есе/



  Преживяно или очаквано-любовното чувство е винаги голямо изпитание эа ценностните устои на човека.Любовта е висша поезия на природата,а дпоред Джек Лондон “Всичко е в света на ограниченията,освен любовта”.
  За мен любовта е онази двигателна сила,която кара човека да обича,отдавайки себе си в грижи и внимание на любимите хора!Една проверка за нашата значимост в отражението на огледалото на реалността.Любовта е древна, колкото света!И всички хора трябва да я откриваме и очакваме.
  Но любовта има и своите закони!Човекът има не само способността да я познава,но и творческия потенциал да я създава.При походящи условия тази възможност разцъфтява с цялото си великолепие,за да върже здрави плодове.Беэ цвят няма и плод,а какво е живота на един човек,който няма нищо да даде?!Често не забелязваме или бързо забравяме добрата дума,топлия разбиращ поглед,многобройните жестове на внимание,свидетелстващи за обичта ни един към друг.Всеки от нас е грабнал толкова “грамадна кошница на очакванията”,че овен черното дъно не вижда нищо друго и така ден след ден крачи в тъмнината разминавайки се с любовта.За да получиш любов,ти трябва да дадеш любов.Може би това е най-важния закон на любовта!   
 
                                        
 


© Калина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??