19.05.2006 г., 22:08 ч.

Любовта оправдава ли бягството от дома? 

  Есета
5800 0 2
1 мин за четене
Любовта е най-силното чувство, което човек може да изпита през живота си. Тя води хората към смели постъпки и когато е истинска и силна, оправдава бягството от дома. Много хора в името на любовта напускат родното си място, своите родители, роднини, защото това чувство е по-силно от привързаността. Нещо, което те кара "да летиш", да се чувстваш увурен, смел. Когато обичаш, всичко около теб е красиво - хората са добри, живота е прекрасен и ти си готов на всичко в името на любовта. Много революционери са се жертвали от любов към родината, други от любов към Бога, а и в историята любовта е провокирала много войни(Троянската война).
  За човек домът е святост, там той е обичан, чувства се сигурен, но по друг начин усеща любовта. Напускайки дома, той носи винаги в себе си, в сърцето си родното, но любовта е силна, тя го пленява, кара го да вярва в себе си, подтиква го към подвиг, към саможертва.
  Истинската любов те кара да простиш и не простимото, да напуснеш не само дома, но и родината, да приемеш друг свят и обичаи, а дори и религия.
  Истинската и силна, любовта е вечна, тя остава с години и каквото и да се случи, ти не съжаляваш за избора на сърцето ти.
  Човек винаги търси тази любов и когато я намери, е истински щастлив.

© Лалю Комитов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да и на мен ми харесва,но наистина съвсем мъничко още му трябва да придобие по-пълени завършен вид. Поздрав!
  • мн е хъбаво ама е маничко можеше оште малко а и честит рожден ден
Предложения
: ??:??