27.05.2008 г., 15:03 ч.

Малките радости в живота 

  Есета » Лични
2611 0 1

В живота ни има неща, които се променят и такива, които не се променят. В живота има мъка, разочарования, обиди, унижения, така и радости. Всеки преживява трудности, но по някъв начин се справя с тях или се опитва да ги подмине. Трябва да се опитваме да понасяме с достойнство онова, което не можем да променим. На всеки един от нас се случва да не обръща внимание на околните, които говорят или вършат нещо против вкусовете и желанията на даден човек. В днешно време много хора постъпват неприлично и се държат глупаво и недостойно за възрастта си и много от околните не понасят това поведение. Това по никакъв начин не може да се промени и за да не се пораждат конфликти, не бива да обръщаме внимание на лошото поведение на другите. Трябва да продължаваме напред и да се надяваме, че все пак другите ще проумеят как да постъпват и да осъзнаят грешките и поведението си и да се опитат да се променят. Ако човек не осъзнае какво прави и как се държи с околните и прекрачи границата, все някой трябва да му покаже къде греши и защо никой не му обръща внимание.

© Пб Бп Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??