9.12.2005 г., 0:03 ч.

Мама нали ти обеща 

  Есета
1644 0 0
1 мин за четене



Аз ще бъда снежната кралица
- повелителка на ледове и ветрове,
ще строявам снежинките в редица,
за да ги пратя при теб мое мило дете!!!

................................................

От небето над теб сняг ще завали, още докато си мекото, топло легълце и сънуваш вълшебни детски сънища.А на сутринта когато станеш ще срещнеш приказната белота и танцуващи снежинки.
 Набързо ще изядеш своята закуска, с нетърпение ще се облечеш.Ще вземеш събраните скиршом копчета, морковче от баба ще поискаш и с нетърпение навън ще излезеш да направиш така мечтания човек от сняг.
Колко искрена и чиста е деската радост, колко неподправена е усмивката ти на лицето.Снежинките топят се върху твоите бузки зачервени - това са майчини целувки.
Защото нали помниш, мама сняг ти обеща да прати, не в колет, а с природните стихии.Майчината обич граници и разстояния незнае и заради твоята усмивка хиляди километри ще пропътува, за да сбъдне детските ти мечти.
А когато ти омръзне от студа.Аз ще събера армия от ветрове, да приберат непослушните снежинки.Ще заповядам на слънцето да стопли премръзналите мънички ръце и да стопи леденото чудо.
Прикарзната снежна красота ще си отиде, но на нейно място розови цветчета и зелени тревички ще покажат засмени лица.За да може букети от щастие за твоето детство вълшебно на береш, с пълни шепи.

© Н Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??