8.02.2012 г., 0:25 ч.

Маршрутка №38 

  Есета » Граждански
1177 0 4
2 мин за четене

Маршрутка №38

 

Народе български, и ти народе, там долу на юго-запад, посредствени и сиви сте. Вий гении не раждате. Той геният сам се пръква от празните ви джобове и опустелите души. От доста време и аз го чакам той да се роди. И ти го чакаш, народе, зная те аз. Чакаш друг Тито или Тодор, но уви, за жалост имаш само бате Бойко. Няма го! Разбра ли?

Затова съм тук сега на тази сцена, раждам се пред теб отново в сиво. Сиво сив ще съм, народе, като тебе, но с една черна омраза тука в главата. Ей сега и враг ще ти измисля. Враг, за да те уплаша и да ти отнема и малкото свободица, дадена ти от конституцията. Ще постъпя като Буш-Смешни, както направи деня 11.09.2001 опасен за „ха-мериканците“. Слушай ме внимателно! Обявявам с директива №3 врага! Врагът, това си ти, народе! Заповядвам ти да поведеш борбата сам срещу себе си. Бий се срещу прахосничеството си, срещу егоизма си, срещу твоето бездушие... срещу...

И не съм се самозабравил, народе, като твой вожд, Аз. Не, народе, ти си забравил кой хвърлял е камъни срещу Апостола, когато висял е на бесилото. Но аз ще ти припомня... Даааа! Манго и Мангалета, барабар с мангасетата са били, защото агата им броил по грош, за да го уморят по-бързо, че мразовита била е зимата на 1873.

Така е! Мятал е Манго камъни по твоята свобода, а ти си стоял встрани от него със свещица в едната ръка и с капа в другата. Било ти е студено тогава, народе, нали? А сега трепериш ли от студ? Трепериш! Дядо ти Иван не те обича вече, а ти продава нефтения барел в долари, че и скъпо!

Спокойно бре, народе, аз ще те обичам и храня с моята омраза. И ти ще намразиш себе си, народе, защото не аз, а по-рано друг го е рекъл:

 

„Не народ, а мърша,

туй рекох и тук ще свърша...“.

И ето сега аз ще продължа:

„Народе мой, овчицо мила,

чия ръка за вимето те е уловила?

И вместо мляко, кръв е надоила!!!“

 

Твойта кръв, народе, а ти блееш и весело помахваш с опашка, горд, че си овца. Каква овца, бе? Аз вълк ще те направя отново. И Европата ще издоим, та черната овца на юго-запад отново в стадото да приютим!

 

20.12.2011г.

Свободей Огражденец

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • !!!
  • Хубав ти е и този текст.
  • До
    margyola (Мариана Димитрова):

    Толкова сте неподправена, че ще Ви река: - Пазете се от лицемерието и дипломацията, отровили душата и съзнанието ми. Кланям Ви се, защото сте искрена и неотровена от социалните хапове, които ние възрастните сме принудени да гълтаме.... И Вие и кучето впечатлявате

  • Такива творби е нужно да имат по - широко поле на изява - тъжно е, че са малко хората които все още четат... Дано да има повече хора,които да се вслушват в думи като тези тук. Много е добро Поздрав!
Предложения
: ??:??