11.05.2016 г., 11:50 ч.  

Мечти 

  Есета
1138 0 0
3 мин за четене

Dreams
 Премиерът на Бутафория Борчо Борчев се почеса замислено по оплешивяващата си чутура, наподобяваща тиква. Искаше по-гериоичен имидж. Нещо така Че Гевара стайл, с капела. В никакъв случай с каскет. Или като Кадафи. Много се възхищаваше на Кадафи. Нямаше как да го стигне. Но в условията на демокрация щеше да го бие по грабежи. В последно време обаче само неприятности го преследваха. Статистиците докладваха, че пенсионерите упорито отказват да пукнат 3 дни след пенсионирането си, каквито бяха предварителните разчети. С цялата си наглост живееха средно по 3 години отгоре и то при дневен порцион половин домат и 2 филии заводски хляб. Корави като хлебарки се оказаха гадините. Е как се усвояват тия сладки пенсионни фондове. Само с трите основни лоста - ток, парно и вода няма да стане. Трябва окончателно решение - дали да не вземе да ги изтрови? Много се ядоса и на тия пикльовци от измисления си сайт, дето написаха, че бил чипиран от империята на злото. Даже се обади да попита. Нахалното дръгливо негърче му затвори телефона. Реши да се подмаже на (Рас)Путин като вкара някой рапър в затвора. Иначе прати момчетата да СИКиросат тия неблагодарници като в доброто старо време. Оня ден лично нареди да извадят Алеко от учебната програма заради асоциациите с бай Ганьо. Доколкото беше запознат не е положителен герой, но мислеше, че тук проблема е външната прилика. Ще изучават творчеството на Хисарския поп. И без туй му е приятел по чашка и концесия. Трябва да резне конците с ножица на няколко министърчета. Много искат да лапат. Ай ши им се не знае у номерата. Уж всичко вървеше гладко - направи незаконната контрабанда законна, изборите бяха уредени отдавна, лидера на опозицията се кандилкаше перманентно пиян, реки от кинти се лееха по офшорните му сметки. Управляваше раята като хан от 8-ми век. Но Борчо хич не бе щастлив, тегоби раздираха душата му млада. Осъзна накрая - не е по силите на жив човек да подобри неофициалния световен рекорд на Берлускони по опраскани журналистки. Лично видя тефтера на мазния жабар. С потрес установи, че е по-дебел от "Винету" 2-ри том. Не че не се стараеше. Но имаше и рискове. Тоя дърт вампир Кленовска снощи го изкърти от секс. Чак получи мускулни спазми в обожествявания от всички други тигри десен крак. Сега звъни през 5 минути - иска да публикува "Ода за плейбоя" в списание "Кон и хрътка". Тайно бленуваше да блесне със световен музикален хит. Милиардер стана, един дует с Шабан Шаулич не мое ли да спретне. Тия сърби са много своенравни - едно време Миле Китич отказа 100 000 марки да пее с Ицката Стоичков. Вече нареди на пиарите да сондират общественото мнение за един внушителен 140 - метров храм-паметник, с който да натрие носа на македонците. Макар реално личността му да бе достойна за мавзолей. Намери идеалното място - срещу Националния дворец на чалга-културата, в парка с теменужките, които засади за 17 милиона. С контролиран взрив ще рухнат старите железа - символ на тежкото минало и като птицата Феникс от пепелта ще се възкреси бюста на най-великия бутафорианец, живял някога. Колебаеше дали да е с черния шлифер или с анцуга, подарък от  Мауриньо. А бе с шушляка си е по-удобно. Така хората ще го чувстват по-близък. После с още стотина милиона от тия будали ще си направи пеещи фонтани като в Барселона и оня простак Камата ще позеленее от яд. Феерия от цветове ще го обливат всяка вечер. Лидерът затвори очи и се размечта. Представи си след години малко момченце. "Виж, мамо, Борчо". " Да, маме, без него нищо нямаше да е възможно". Неусетно заспа. Потопи се в царството на сънищата. Отнякъде заприиждаха още - едно, две, десет, стотици малки дечица. Обикаляха щастливи около величествения монумент. И изведнъж видя лицата им и се събуди облян в пот. Кошмар. Децата бяха китайчета. Нацията беше изчезнала...
 15 минути по-късно Борчо Борчев се яви за среща с медиите. Бързо забрави неприятния епизод и шляпна за кураж по задника личната си пиарка Гичка. Откри я на една бензиностанция.
- Може би ще кажете, че съм мечтател. Но не съм единственият. Аз всъщност съм този, който сбъдва мечти. Утре откривам за рекорден 8-ми път северната тангента. Предстои реновиране на стария волски път между селата Кортен и Баня. Накрая на месеца отварят врати новите спортни зали за по 30 000 души в Луковит и Кричим.
Премиерът се къпеше в народната любов.

© Васил Николов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??