9.09.2006 г., 15:06 ч.

Meчтите 

  Есета
3785 0 5
1 мин за четене

Вярвате ли че мечтите се сбъдват? Мечтата е нещо велико, нещо, към което трява да се се стерим, за да го осъществим. Няма човек, който не мечтае. Винаги трябва да искаме повече от живота и да се борим за нашите желания, да не се предаваме и да вярваме, че можем да постигнем всичко стига да го пожелаем от цялото си сърце и да вярваме, че то ще се сбъдне. Никога не трябва да губим вяра в себе си, защото няма невъзмовни неща, има само незапочнати. Често пъти хората се отчайват, когато виждат, че не винаги става това, което са искали и губят желанието си да продължават напред. Но когато мечтаем за  нещо много силно ние се стремим да го постигнем и правим всичко възможно то да стане реалност. Не трябва да изпадаме никога в отчаяние, защото ние можем всичко, стига само да си го поставим за цел. Мечтите са нещо лично, нещо, което изпълва мислите ни и ни дава стимул, за да продължим напред. Защото, ако спрем да мечтаем, все едно да загубим жалание за живот. Има хора, които не вярват в себе си и мислят, че не могат да постигнат нищо от свойте мечти, но това не е така. Трябва да са по-съмоуверени и да знаят, че могат да постигнат всичко, стига само да не се предават лесно, защото нищо не ти идва наготово, за всяка наша мечта ние трява да правим жертви и да се борим за нея до последни сили. Веки може да постигне това, което иска,  стига да го желае от цялото си сърце. Аз лично вярвам, че мечтите се сбъдват... Вярвайте и вие в себе си и в осъществяването на желанията ви. И никога не спирайте да мечтаете, защото без мечти все едно да спрете да съществувате.

© Ваня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мечтите са като щастието - временно и неопределено във времето преживяване. Щом хората са щастливи, то мечтите ще бъдат спътник в постигането на целите.
  • Страшно ми хареса Продължавай все така!
  • Браво!!!
    Продължавай в същия дух!
    Оптимизма крепи човека!
  • Вярвай! Така трябва! В противен случай, защо да се надяваме на нещо в живота?
  • Много правилно си казала, че няма човек без мечти.Много хубаво есе дано и твойте мечти да се збаднат.
Предложения
: ??:??